Anbudsoversikt for Kjøkken og garderobeskap - Rammeavtale

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Hamar kommune trenger levering av komplette kjøkken- og garderobeinnredninger for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen omfatter levering til kommunens boliger, skoler, institusjoner og barnehager i Innlandet, og inkluderer rådgivning, konsulentbistand, nødvendige befaringer, måltagning, og utarbeidelse av tegninger og prisforslag uten ekstra kostnad. Leverandøren må samarbeide med kommunens håndverksleverandører for montering, og kjøkkeninnredningene leveres uten hvitevarer med mindre annet er avtalt. Kvalifikasjonskrav inkluderer erfaring fra inntil 3 sammenlignbare oppdrag de siste 3 årene, samt et miljøstyringssystem som NS-EN ISO 14001, Miljøfyrtårn eller EMAS.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kjøkken og garderobeskap - Rammeavtale
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Anskaffelser - Økonomi
Kontakt telefon
+47 62563000
Adresse
Vangsvegen 51, 2317 HAMAR
Lokasjon
Estimert verdi
4 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Beskrivelse
Hamar kommune utlyser konkurranse for rammeavtale til kjøkken og garderobeskap.
Hovedtrekk i prosedyren
Levering av komplette kjøkken- og garderobeinnredninger etter oppdragsgivers spesifikasjon. Levering av kjøkken- og garderobeinnredninger til kommunens boliger, skoler, institusjoner og barnehager ifm vedlikehold og oppgradering.
Se egne vedlegg til konkurransen.
Oppdragsgiver har til intensjon å inngå rammeavtale med en leverandør.
Håndverksleverandører som har avtale med Hamar kommune skal kunne benytte denne avtalen under denne anbudskonkurransen for kjøkken- og garderobeinnredninger for å få gjennomført et tildelt oppdrag for Hamar kommune.
Leverandørene vil derfor få i oppdrag å samarbeide med håndverksleverandører når det gjelder avtale om levering og montering av oppdragsgivers bestilte innredninger.
Ved prosjekter med antatt kostnad over kr. 200.000,- forbeholder Hamar kommune seg retten til å forhandle med andre leverandører.
Komplett levering skal omfatte levering av den bestilte kjøkkeninnredningen, inkl. alt nødvendig utstyr og materiell, iht. spesifisert rombeskrivelse/tegninger og målskisser.
Det vil forekomme behov der kjøkkenleverandøren leverer ferdig montert men i hovedsak vil kommunens egne håndverkere utføre monteringen.
For hver bestilling (avrop) skal leverandør, etter befaring på ”stedet” utarbeide tegninger og målskisser og inngi sin pris i henhold til avtale.
Leverandør er alltid ansvarlig for egen måltaking.
Kjøkkeninnredningene skal leveres uten hvitevarer hvis ikke annet er avtalt.
Rådgivning og konsulentbistand er en viktig del av avtalen.
Nødvendige befaringer med måltagning og utarbeidelse av forslag med tegninger i elektronisk format, beskrivelser og pris skal inngå i avtalen og utføres uten ekstra omkostninger av kjøkkenleverandør som får tildelt avtalen.
Forslaget skal sendes Hamar kommune ved oppdragsbestiller for godkjennelse med eventuelle justeringer og tilpasninger.
Det forventes at tilbyder prioriter kommunen som kunde og stiller med konsulentbistand på kort varsel (maksimalt 4 virkedager etter henvendelse).
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal minimum være kredittverdig A
Oppdragsgiver vil foreta en selvstendig kredittvurdering i Bisnode RiskGuardian Suite. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandør skal ha et miljøstyringssystem tilpasset leveransen
Kopi av gyldig sertifikat for NS-EN ISO 14001, Miljøfyrtårn eller EMAS utstedt av akkreditert tredjepart som oppfyller kravene i NS-EN ISO 14001, Miljøfyrtårn, EMAS eller annet tilsvarende miljøledelsessystem. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag.
Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    5. feb. 2025, 08:33

  2. Åpningsdato

    7. mars 2025, 11:00

  3. Frist for innlevering

    7. mars 2025, 11:00

  4. Vedståelsesfrist

    16 døgn

    7. juni 2025, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner