Anbudsoversikt for Kjøp av avfallsbeholdere - Rammetavtale - IRMAT AS

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avfallshåndteringsutstyr

Rammeavtale for kjøp av avfallsbeholdere til renovasjon. Rammeavtalen omfatter beholdere for restavfall, papip/papir/kartong, matavfall og glass- og metallemballasje. Se forøvrig konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kjøp av avfallsbeholdere - Rammetavtale - IRMAT AS
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgifts-innbetaling.Dokumentasjonskrav: • Attest for skatt og merverdiavgift Attest for skatt og merverdiavgift utstedes enten av det lokale skattekontoret eller skatteoppkreverkontoret der hvor leverandøren har sitt hovedkontor. Attesten hentes ut fra Altinn.no. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristens utløp. • Norske leverandører som ikke er merverdiavgiftspliktige skal fremlegge bekreftelse fra skattemyndighetene om dette. • Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister, eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Det kreves at tilbyderen er kredittverdig og har tilfredsstillende likviditet og soliditet. Dokumentasjonskrav • Revidert årsregnskap inkl. noter for de siste to år. • Det skal leveres kredittvurdering fra et kredittvurderingsselskap med lisens til å behandle personopplysninger. Beskrivelse/definisjon av skalaen som benyttes i kredittvurderingen skal vedlegges. Kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han redegjøre for denne grunnen og dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper eller selskaper uten innrapporteringsplikt til Brønnøysundregistrene vil ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil det likevel kunne kompenseres med tilfredsstillende kredittvurdering som gir en tilsvarende sikkerhet for gjennomføringsevnen. Slik alternativ dokumentasjon skal følge som en del av tilbudet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha relevant erfaring og kompetanse fra tilsvarende oppdrag. Krav: Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitets- og miljøstyringssystem ISO 9001 og ISO 14001 eller tilsvarende. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens (foretaket) mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker med kontaktinformasjon for ev. referanseinnhenting. • Oversikt over relevant kompetanse og erfaring for leverandøren (foretaket). • For nye foretak som ikke kan oppfylle kravet om relevante oppdrag siste 3 år, gis det anledning til å fremlegge annen dokumentasjon som godtgjør at leverandør/underleverandør besitter nødvendig kompetanse/erfaring. • Oppdragsgiver har rett, men ingen plikt til å sjekke/kontakte referansene som er listet opp. • Sertifiseringsbevis for ISO 9001 og ISO 14001 eller andre 3. parts verifiserte sertifikater. • Utenlandske leverandører legger ved dokumentasjon for at de tilfredsstiller tilsvarende krav. Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitets- og miljøstyringssystem ISO 9001 og ISO 14001 eller tilsvarende.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner