Oppdragsgiver skal med dette inngå rammeavtale med én leverandør for kjøp av dekk, dekkrekvisita og dekktjenester, herunder også dekkhotell. Rammeavtalen skal dekke oppdragsgivers behov for dekk og dekktjenester til vår kjøretøypark, herunder bl.a. dekk til person-/varebiler, renovasjonskjøretøy, lastebiler, og anleggsmaskiner. Per i dag har oppdragsgiver ca. 72 eksisterende kjøretøy som skal inngå i denne avtalen, samt 5 anleggsmaskiner. Vår kjøretøypark er levende, dvs. at eksisterende kjøretøy vil gå ut av avtalen når disse ikke lenger inngår i oppdragsgivers kjøretøypark og nye kjøretøy vil tilkomme i løpet av avtaleperioden. For ytterligere informasjon om oppdragsgivers kjøretøypark, se vedlegg 04 Prisskjema, fane «Kjøretøy og dekk-oversikt».Hovedtrekkene i prosedyrenOppdragsgiver er avhengig av at lokasjon for dekkbytte er i hensiktsmessig kjøreavstand i forhold til daglig drift og effektiv logistikk av våre kjøretøy. Tilbyder skal ha minimum 1(ett) betjent dekkhotell innenfor maks 15 km fra Heggstadmoen 53, 7080 Heimdal. Bytte av dekk på anleggsmaskiner forekommer svært sjeldent, men kan forekomme i avtaleperioden. Ved slike tilfeller må tilbyder komme til oppdragsgivers lokasjon for utførelse. Rammeavtalens varighet vil være 2 år med ensidig opsjon for oppdragsgiver til å forlenge rammeavtalen med 1 + 1 år. Anskaffelsen gjennomføres iht. hastetilfelle, ref. konkurransegrunnlagets punkt 1.5.