Anbudsoversikt for Kjøp av middag til institusjon og hjemmeboende

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Sola kommune har tre sykehjem/ institusjoner med til sammen 147 plasser. Sola sjukeheim ligger sentralt i Sola sentrum og har 70 plasser fordelt på sju avdelinger. I tillegg har Sola sjukeheim et dagsenter hvor det mandag til fredag er 20 - 25 brukere. Soltun alderspensjonat ligger også sentralt i Sola sentrum og har 42 plasser fordelt på tre avdelinger. Tananger bo- og velferdssenter ligger cirka 9 km nord vest for Sola sentrum. Tananger bo- og velferdssenter har 35 plasser fordelt på fem avdelinger. I tillegg kommer 12 omsorgsboliger og åtte plasser i dagsenter for demente. Sola kommune ønsker at innbyggerne skal bo hjemme. Middagsombringing er et viktig tiltak for å nå dette. I dag leveres gjennomsnittlig 35 porsjoner daglig til hjemmeboende fordelt over hele kommunen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kjøp av middag til institusjon og hjemmeboende
Tilleggskategorier (CPV)
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

For å kunne få sitt tilbud evaluert må leverandøren fylle ut ESPD-skjemaet om at han oppfyller samtlige av de kvalifikasjonskravene som er oppgitt nedenfor samt at det ikke foreligger grunner til avvisning. Før en leverandør blir innstilt til kontraktsinngåelse skal den fremlegge dokumentasjonsbevis i henhold til de opplyste dokumentasjonskrav. Det er tilstrekkelig med kopier av attester og sertifikater, men originaldokumentet må kunne forevises etter anmodning fra oppdragsgiver. Dokumentasjonen må fremlegges uten opphold. Oppdragsgiver kan på et hvert tidspunkt i konkurransen be at leverandørene straks fremlegger alle eller deler av de etterspurte dokumentasjonsbevisene. Det legges til grunn at vilkårene i kvalifikasjonskravene er oppfylt i hele avtaleperioden. Foretaket skal være lovlig registrert Norske firma: Firmaattest fra Foretaksregisteret i Brønnøysund Utenlandske firma: Attester for registrering i faglige register som bestemt ved lovgivning i det land hvor leverandøren er etablert. Leverandør skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetalinger. Dokumenteres med skatte- og merverdiavgifts attest, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp (https://www.altinn.no/no/Skjema-og-tjenester/Etater/Skatteetaten/Attestbestilling/) Utenlandsk firma: Attest utstedt av vedkommende myndighet i leverandørs hjemstat som bekrefter at leverandøren har oppfylt sin forpliktelser vedrørende skatte- og merverdiavgiftinnbetalinger i samsvar med lovbestemmelser i den stat leverandøren er etablert. Attest skal foreligge innen tilbudsfristens utløp, og skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandør skal ha erfaring fra minst to relevante oppdrag som beskrevet i dette dokument, hva gjelder omfang og kompleksitet. Som dokumentasjon skal leverandør vedlegge en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste tre år, herunder opplysninger om oppdraget (kort beskrivelse), verdi, tidspunkt og navn på kunde. På bakgrunn av listen skal leverandør oppgi navn og e-postadresse til kontaktperson for de to mest relevante oppdragene. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Leverandør skal til enhver tid ha et velfungerende kvalitetssystem tilpasset oppdragets art og omfang. Dette kan enten dokumenteres ved en kortfattet redegjørelse, maks 2 sider, over leverandørens kvalitetssikringssystem, eller ved kopi av sertifisering, eksempelvis iht. ISO eller tilsvarende.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner