Anbudsoversikt for Kjøp av mobiltelefoni
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Oppdragsgiver ønsker å inngå en rammeavtale for kjøp av mobiltelefonitjenester. Formålet med anskaffelsen er å ha en effektiv og operativ løsning for mobiltelefoni og tilhørende tjenester: - Mobilabonnement – tale, SMS, MMS, datatrafikk - SIM kort, herunder datakort og tvillingkort - Løsning for bedriftsnett - Mobilt sentralbord - M2M abonnement Det skal inngås en avtale med en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse 1+ 1 + 1 år. Planlagt oppstart er 19. august 2019. Det antas at kontraktens totale verdi er på ca. 3-4 MNOK, eksklusiv merverdiavgift. Alle estimat er gitt etter Oppdragsgivers beste skjønn for avtaleperioden, og er ikke ment som noen øvre eller nedre grense for hva som kan tas ut over rammeavtalen. For mer informasjon om anskaffelsens innhold og omfang, se øvrige anskaffelsesdokumenter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Kjøp av mobiltelefoni
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 4 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Tildelingskriterium 3
- Tildelingskriterium 4
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Kvalitet dekning
Brukervennlighet og funksjonalitet
Implementering, service og oppfølging
Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyder er etablert - Norske selskap: Firmaattest. - Utenlandske selskaper: Dokumentasjon på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyderen er etablert. Attesten skal ikke være eldre enn 12 måneder regnet fra fristen for innlevering av tilbud.
Tilbyderen skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/avtalen. Det kreves at tilbyderen er kredittverdig, har tilfredsstillende likviditet og soliditet, Minimum A eller tilsvarende - Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 3 måneder. Kredittratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag, dvs. samme geografiske dekningsområde samt innenfor en driftsorganisasjon som innehar tilsvarende transport/logistikk. - Utfylt vedlegg 6. Beskrivelse av de tre mest relevante tilsvarende leveransene siste 3 år. Herunder opplysninger om verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Oppdragsgiver må gis fullmakt til å kontakte vedkommende. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Det kreves at tilbyder har et kvalitetssikringssystem - Dokumentasjon på kvalitetssikringssystem. Redegjørelse vedrørende tilbyders eksisterende rutiner og dokumentasjon på at kravet til kvalitetssikringssystem/-styringssystem som er gjeldende for oppdraget er dekket. Hvis dette er beskrevet i leverandørens kvalitetssikringssystem ihht. ISO 9001 eller tilsvarende kan det legges fram dokumentasjon for dette. Det kreves at tilbyder har et miljøstyringssystem - Dokumentasjon på miljøstyringssystem. Kopi av eventuelle sertifikater som ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende legges med. Dersom tilbyder ikke har et miljøledelsessystem må tilbyder være villig til å implementere det innen 6 mnder etter kontraktinngåelse. Dette skal dokumenteres skriftlig. Tilbyder skal ha et forpliktende samarbeidsforhold med ev. underleverandører - Signert forpliktelseserklæring (vedlegg 10) Dersom en leverandør må støtte seg på en annen leverandør sin kompetanse eller kapasitet for å oppfylle et kvalifikasjonskrav, må det leveres separat ESPD skjema for denne underleverandøren.