Avlyst

Konkurransen er avlyst.

Brief

Arkiveringstjenester

Oslo Kommune Gravplassetaten har avlyst konkurransen om kjøp av nytt fagsystem for Gravplassetaten, som skulle leveres i Oslo over en periode på 6 år med en maksimal verdi på 6,7 millioner kroner. Avlysningen skyldes at det kun ble mottatt ett gyldig tilbud, forespørsel om å delta eller prosjekt. Konkurransen var basert på kvalitetskriterier, og det var ingen spesifikke krav til kompetanse eller teknologi dokumentert i kunngjøringen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Begrunnelse for avlysning
Kun ett admissible tilbud, forespørsel å delta eller prosjekt er mottatt
Antall mottatte tilbud
1
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

    Gravplassetaten (heretter kalt GPE) står i en endringsprosess og dagens behov er ikke nødvendigvis morgendagens. Det er derfor viktig at et fagsystem ikke utvikles rundt en organisasjon. GPE ønsker et verktøy der tilgangsstyring for grupper og individer kan justeres etter behov. Gravferd er et snevert fagfelt som det kan være vanskelig å relatere seg til. Men vårt behov er ikke så veldig spesielt og kan sammenlignes med å booke en flyreise. Primærbehovet fra familie til familie er likt; men reisedestinasjon, klasse, diett og behov for spesialbagasje er forskjellig. Hos oss kan den avdøde personen ankomme GPE kremert eller i en kiste, det finnes ulike gravformer, er det ønsket å spre asken eller skal urnen sendes til utlandet? Det handler om en død person som skal finne sin siste hvile. Fagsystemet løser behov rundt database, logistikk, kommunikasjon og styring av prosesser i etaten.Hovedtrekkene i prosedyrenKonkurransen gjennomføres i henhold til lov av 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser av 12. august 2016 nr. 974 (FOA) del I og III, samt de bestemmelser som følger av dette kvalifikasjons- og konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som en konkurranse med forhandling etter FOA § 13-1 (2), jf. § 13-2. Prosedyren består av to trinn. Det første trinnet innebærer at alle interesserte leverandører kan sende en forespørsel om å delta i konkurransen. I trinn to inviteres kvalifiserte leverandørene til å levere tilbud.

    Kontakt navn
    Sevil Salahi
    Kontakt telefon
    22 13 31 80
    Adresse
    7. etasje Karvesvingen 3, 0579 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Se konkurransegrunnlag.

Se hele utlysningen

Tittel
Kjøp av nytt fagsystem for Gravplassetaten
Lokasjon
Estimert verdi
6 700 000,00 kr
Varighet
6 år

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner