Anbudsoversikt for Kjøp av prosjektleder for videreføring av digitalisering av planleggingsprosesser samt videreutvi…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Kommunal‐ og moderniseringsdepartementet har et pågående utviklingsarbeid for mer digitale planprosesser. Til dette arbeidet vil vi inngå avtale om konsulentbistand i form av prosjektledelse for videreføring av arbeid med et overordnet rammeverk på arealplanområdet for 3D reguleringsplan og digitale planbestemmelser. I arbeidet inngår bistand til utarbeidelse av kravspesifikasjoner, overordnede datamodeller, standarder og tekniske produktspesifikasjoner. Utviklingsarbeidet skal gi grunnlag for innfasing og bruk av digitale arealplaner i 3D/volumformat og mer digital informasjonsflyt i alle viktige ledd av planprosessene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Kjøp av prosjektleder for videreføring av digitalisering av planleggingsprosesser samt videreutvikling av 3D arealplan og planbestemmelser etter plan- og bygningsloven
Estimert verdi
1 800 000,00 kr
Varighet
31 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Betalte skatter og avgifter. Dokumentasjon: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at tilbyder har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Hvis dette ikke er mulig så kan den bestilles hos skatteoppkrever eller skatteetaten. Attesten er elektronisk godkjent og er derfor ikke signert. For ytterligere opplysninger, se skatteetaten.no. Attesten vedlegges tilbudet iht. disposisjonen i konkurransegrunnlaget. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Lovlig etablert foretak Dokumentasjon: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at tilbyder har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Hvis dette ikke er mulig så kan den bestilles hos skatteoppkrever eller skatteetaten. Attesten er elektronisk godkjent og er derfor ikke signert. For ytterligere opplysninger, se skatteetaten.no. Attesten vedlegges tilbudet iht. disposisjonen i konkurransegrunnlaget. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandør må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen, hvor bl.a. kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig. Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet ovenfor er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandør må ha utført minst tre leveranser siste tre år med relevans for dette oppdraget. Dokumentasjon: Oversikt over de viktigste vareleveransene eller tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner