Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT- drift og vedlikehold
Følgende hovedtjenester etterspørres: Webgrensesnitt for online oppslag i informasjonsregistre: Kunden ønsker å inngå avtale med én leverandør hvor kommunen får tilgang til de ulike registrene samlet i én webportal. Ajourhold og uttrekk Mulighet for integrasjon mot Leverandørens registre
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Synnøve Jørgensen
- Kontakt telefon
- +47 21802180
- Kontakt e-post
- synnove.jorgensen@uke.oslo.kommune.no
- Adresse
- Grensesvingen 2, 0663 OSLO
Følgende hovedtjenester etterspørres: Webgrensesnitt for online oppslag i informasjonsregistre: Kunden ønsker å inngå avtale med én leverandør hvor kommunen får tilgang til de ulike registrene samlet i én webportal. Ajourhold og uttrekk Mulighet for integrasjon mot Leverandørens registre
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak.
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling.
Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget / kontrakten. Oppdragsgiver vil under dette punktet vurdere omsetning, årsresultat samt nøkkeltall i balansen.
Det kreves erfaring med levering av tilsvarende tjenester. Med tilsvarende tjenester menes online oppslag av registre gjennom webportal, integrasjoner mot registre, samt ajourhold og uttrekk fra registre.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig personalmessig kapasitet til å gjennomføre oppdraget. Herunder teknisk kompetanse relatert til integrasjoner og ajourhold/uttrekk.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Kjøp av tilgang til informasjonsregistre med tilhørende tjenester
- Tilleggskoder
- Estimert verdi
- 9 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
