Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kristiansund Kommune trenger leverandører for å levere varer og tjenester til en verdi av 10 000 000 NOK. Det skal inngås en rammeavtale for levering av mat-/ og kioskvarer samt andre produkter nødvendige for drift av Atlanten Cafe. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Vår rammeavtale på levering av mat-/ og kioskvarer samt øvrige produkter for opprettholdelse av god drift ved Atlanten Cafe løper ut. Ny avtale skal være på plass april 2024. Avtalen er ment å vare fra 1. april 2024 - 31. mars 2026 med mulighet for prolongering 1+1 år. Denne konkurransen innledes med en kvalifiseringsfase. Bare de tilbyderne som oppfyller kvalifikasjonskravene og har blitt invitert vil få anledning til å levere tilbud. Kvalifikasjonsfrist: mandag 4. desember 2023. Klikk her https://permalink.mercell.com/208101257.aspx

    Kontakt navn
    Inger Aarsund
    Kontakt telefon
    +47 71573951
    Adresse
    Kaibakken 2, 6509 KRISTIANSUND N

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.

    Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner