Anbudsoversikt for Konkurranse om levering av hvite- og brunevarer.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Husholdningsapparater og elektronikk
Oppdragsgiver ønsker gjennom denne konkurransen å inngå avtale om levering av hvite- og brunevarer, for produktgrupper som er angitt i vedlagt prisskjema. Produktspekteret skal dekke kommunenes behov innen hvite- og brunevarer og andre småelektriske produkter. Avtalen gjelder ikke for digitale tavler og projektorer eller storkjøkkenmaskiner. Leveransen omfatter også utkjøring, innbæring, utpakking og montering av varen på et anvist sted. Brukte varer/produkter og emballasje av ny vare skal tas i retur og kasseres i henhold til regler for avfallshåndtering av elektrisk- elektronisk avfall og emballasje. Kontrakten vil gjelde for alle virksomheter i kommunene og vil i stor grad bestå av levering til kommunale sykehjem, bo- og aktivitetssenter, skoler, barnehager, boliger til flyktninger, administrasjonsbygg og lignende. Ved større kjøp, som samlet har en verdi over 100 000 eks. mva. forbeholder oppdragsgiver seg retten til gå ut i markedet med en særskilt konkurranse.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Konkurranse om levering av hvite- og brunevarer.
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 18 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonsbevis: Leverandøren må godtgjøre at de er registrert i et bransjeregister eller annet foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor de er etablert. Dokumentasjon for norske bedrifter vil eksempelvis være firmaattest fra foretaksregisteret i Brønnøysund. Dokumentasjonen skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristen.
Krav: Leverandøren skal ha økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonsbevis: Som dokumentasjon vil Oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian (Oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Leverandøren må minimum oppnå en vurdering som «kredittverdig». Leverandøren forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin innlevering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurderingen av Leverandørens økonomiske forhold. Hvis Leverandøren er kjent med at kravet til økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten ikke kan imøtekommes gjennom kredittvurdering som angitt ovenfor, kan Leverandøren vedlegge tilbudet annen dokumentasjon som bekrefter/forklarer at den økonomiske evnen er tilfredsstillende. Hvis Oppdragsgivers kredittopplysninger om det enkelte foretak ikke inneholder en kredittvurdering, vil Oppdragsgiver søke å få dekket sitt dokumentasjonsbehov på annen måte, enten ved å vurdere om den økonomiske evnen er tilfredsstillende ut fra de andre opplysninger som måtte foreligge i løsningen fra Experian eller gjennom innhenting av annen dokumentasjon.
Krav: Det kreves erfaring fra minst 2 tilsvarende oppdrag. [Her bør man vurdere å legge inn en presisering av hva som er tilsvarende.] Det kreves dokumentert meget god gjennomføringsevne. Dokumentasjonsbevis: Leverandøren må kunne fremlegge en liste over de viktigste leveranser eller utførte tjenester de siste tre år, og denne skal som minimum inneholde: - Kort beskrivelse av oppdraget - Størrelse eller verdi på leveransene - Tidspunkt (kontraktsperiode) - Navn på kundene og en kort beskrivelse av disse - Telefonnummer, e-postadresse og navn på kontaktpersoner hos kundene Relevante kunder fra listen vil kunne bli kontaktet. Krav: Leverandøren skal ha nødvendig kapasitet og kompetanse til å dekke behovet ved gjennomføring av oppdraget. Dokumentasjonsbevis: Leverandøren må kunne fremlegge oversikt over bemanning for dette oppdrag med CV for nøkkelpersoner som skal utføre oppdraget.