Anbudsoversikt for Konsulentbistand områderegulering indre sentrumssone - Volda kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arkitekttjenester

Volda Kommune trenger konsulentbistand for områderegulering av indre sentrumssone, med en maksimal totalverdi på 2,6 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter utarbeidelse av et komplett planforslag inkludert plankart, planomtale med konsekvensutgreiing, føresegner, ROS-analyse, illustrasjoner og supplering av kunnskapsgrunnlaget. Tildelingskriteriene er vektet med 20% for honorarbudsjett, 60% for løysingsforslag, og 20% for kompetanse og erfaring til nøkkelpersonellet. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av inntil 3 liknande leveransar utført de siste 3 årene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Konsulentbistand områderegulering indre sentrumssone - Volda kommune
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Andreas Kiperberg
Kontakt telefon
+47 91137510
Adresse
Stormyra 2, 6100 VOLDA
Estimert verdi
2 600 000,00 kr
Beskrivelse
Målsettinga med anskaffinga er å få utarbeidd eit komplett planforslag med plankart, planomtale med konsekvensutgreiing, føresegner, ROS-analyse, illustrasjonar og supplering av kunnskapsgrunnlaget, jf. planprogrammet. Sjå konkurransegrunnlagets punkt 2 "Anskaffingsgjenstanden" for meir informasjon.
Hovedtrekk i prosedyren
Anskaffinga vert gjennomført som ei open anbodskonkurranse i samsvar med lov av 17. juni 2016 nr. 69 om offentlege anskaffingar (LOA) og forskrift av 12. august 2016 nr. 974 om offentlege anskaffingar (FOA) del I og del III.
Tildelingskriterium 1
Honorarbudsjett
Leverandør skal levere eit honorarbudsjett på 2 MNOK for hovudleveransen. Sjå konkurransegrunnlagets punkt 6 for meir informasjon.
Tildelingskriterium 2
Løysingsforslag
Leverandøren skal levere eit løysingsforslag som skildrar korleis oppdraget vert løyst. Sjå konkurransegrunnlagets punkt 6 for meir informasjon.
Tildelingskriterium 3
Kompetanse
Oppdragsgjevar vil vurdere kompetansen og erfaringa til nøkkelpersonellet som skal gjennomføre oppdraget. Sjå konkurransegrunnlagets punkt 6 for meir informasjon.
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet
Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha ein økonomi som er tilfredsstillande nok til å kunne gjennomføre sine kontraktsforpliktingar. - Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjende rekneskapstal. Denne skal vere utførd av kredittopplysningsverksemd som har konsesjon til å drive med slik verksemd. Oppdragsgjevar forbeheld seg retten til å sjølv innhente kredittvurdering av leverandøren. Nyetablerte selskap som ikkje har opparbeidd grunnlag for kredittvurdering må leggje ved erklæring frå bank, revisor eller liknande finansieringsinstitusjon vedkomande føretaket si økonomiske og finansielle stilling. Dersom leverandør har sakleg grunn til å ikkje legge fram den dokumentasjonen Oppdragsgjevar krev, for eksempel dersom han meiner at informasjonen ikkje gir eit korrekt bilete av den økonomiske situasjonen til leverandør, kan leverandør dokumentere sin økonomiske og finansielle stilling ved å leggje fram andre dokument Oppdragsgjevar ser som eigna.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandørens registrering, autorisasjonar mv.
Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal vere registrert i eit føretaksregister, fagleg register eller eit handelsregister i den staten leverandøren er etablert. - Dokumentasjonskrav: Norske leverandørar: Firmaattest Utanlandske leverandørar: attest for registrering i faglege register som bestemt i tråd med lovgjevinga i det landet leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandørens tekniske og faglege kvalifikasjonar
Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha tilstrekkeleg kompetanse og erfaring til å gjennomføre kontrakten på ein tilfredsstillande måte. - Dokumentasjonskrav: Leverandør skal levere ei oversikt med inntil 3 liknande leveransar som leverandøren har utført i løpet av dei siste 3 åra. Oversikta skal innehalde opplysningar om kontraktanes verdi, tidspunkt for levering eller utføring og namn på mottakar. Ansvarleg kontaktperson hjå leverandør og kunde skal kome tydeleg fram og inkludere telefonnummer.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    25. mars 2025, 08:05

  2. Endring i konkurranse

    24. apr. 2025, 13:14

  3. Frist for innlevering

    12. mai 2025, 10:00

  4. Åpningsdato

    12. mai 2025, 10:10

Se aktive konkurranser som ligner