Anbudsoversikt for KONSULENTTJENESTER INNEN IT

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Returkraft AS trenger IT-konsulentbistand for å levere implementering, administrasjon og optimalisering av Microsoft 365 Entra-løsningen i Agder over ett år med mulighet for forlengelse i opptil tre ekstra år til en verdi av 2 700 000 NOK. Konsulenten(e) skal tilby strategisk rådgivning, teknisk ekspertise og støtte organisasjonen i bruk av løsningen. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha ansvarsforsikring og relevant erfaring med lignende tjenester, samt nødvendig utdanning og faglige kvalifikasjoner. Anbudets vekting er pris: 60% og kvalitet: 40%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
KONSULENTTJENESTER INNEN IT
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Ana Maria Ågedal
Kontakt telefon
+47 95846000
Kontakt e-post
ama@returkraft.no
Adresse
Setesdalsveien 205, 4618 KRISTIANSAND S
Lokasjon
Estimert verdi
2 700 000,00 kr
Varighet
12 måneder
Beskrivelse
Returkraft AS inviterer herved til konkurranse om «konsulenttjenester innen IT». Avtalen skal ha en varighet på ett (1) år, med opsjon på ytterligere tre (1+1+1) år, dersom Returkraft ønsker det.
Velkommen til konkurransen!!
Hovedtrekk i prosedyren
Returkraft ønsker å inngå avtale om IT-konsulentbistand for implementering, administrasjon og optimalisering av vår Microsoft 365 Entra-løsning. Konsulenten(e) skal yte strategisk rådgivning, teknisk ekspertise og støtte vår organisasjon i utnyttelsen av Microsoft 365 Entra. Oppdraget er nærmere beskrevet i Vedlegg A- Kravspesifikasjon.
Tildelingskriterium 1
Pris
Tildelingskriterium 2
Kvalitet
Kvalifikasjonskrav 1
Ansvarsforsikring
Det forsikrede beløp i leverandørens ansvarsforsikring er følgende: Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 3
Bare for tjenester
Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 4
Utdanning og faglige kvalifikasjoner
Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne: Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 5
Andel av kontrakt til underleverandør
Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    4. des. 2023, 07:09

  2. Frist for spørsmål

    29. des. 2023, 11:00

  3. Åpningsdato

    12. jan. 2024, 11:00

  4. Frist for innlevering

    12. jan. 2024, 11:00

  5. Vedståelsesfrist

    12. apr. 2024, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner