Anbudsoversikt for Konsulenttjenester plan- og analysearbeid

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arkitekttjenester

Samnanger kommune ønsker å anskaffe en rammeavtale for konsulenttjenester for plan- og analysearbeid. Områder som arbeidet kan berøre, vil eksempelvis være: - Kommunal planlegging og kommunale planer/delplaner - Reguleringsarbeid samt reguleringsplan - Temaplaner - Analysearbeid - Prosjektledelse - Plankart, planomtale og veiledning - Konsekvensutgreiing og ROS-analyser - Trafikkanalyser - Støyrapporter - Vurderinger innen biologisk mangfold - Kulturminneundersøkelser - Geologiske undersøkelser - Miljøtekniske undersøkelser - Tiltaksplaner Kommunen skal starte opp arbeidet med en kommunal samfunnsplan i løpet av høsten 2022, samt reguleringsarbeid for boligområde på Bjørkheim/Bjelkavika. Man vil også starte revisjon av arealplanen i 2023 parallelt med revisjon av ROS. I 2024-2026 vil kommunen ha behov for revisjon av en eller flere reguleringsplaner. Se bilag 1 Oppdragsgivers kravspesifikasjon for mer informasjon.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Konsulenttjenester plan- og analysearbeid
Estimert verdi
5 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som forskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandør skal tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjon: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til å ikke fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan det dokumenteres ved fremlegge erklæring fra finansinstitusjon om selvskyldnerkausjon.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser/sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjon: Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens 3 mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen bør som minimum inneholde: Navn kunde/mottaker,, beskrivelse av firmaets rolle, oppdragets verdi, tidspunkt for leveransen, kort beskrivelse av leveransen. Vedlegg 5 kan benyttes Krav: Tilbyder skal ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre avtalen på en god måte. Dokumentasjon: Tilbyder skal oppgi sin kapasitet, samt dokumentere sin gjennomsnittlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i den administrative ledelse.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner