Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Byggeteknisk konsulentvirksomhet

Sandefjord Kommune trenger konsulenttjenester for å levere rammeavtale på vei, vann, avløp, geoteknikk og grunnerverv i Vestfold og Telemark over 2 år til en verdi av 42 000 000 NOK. Det skal etableres en rammeavtale som omfatter prosjektering, byggeledelse, geoteknikk og grunnerverv med mulighet for forlengelse. To viktige formelle krav er at leverandører må kunne fremlegge attester for kvalitetssikringsstandarder inkludert universell utforming og ha opp til tre års relevant erfaring. Anbudets vekting er pris: 35% og kvalitet: 65%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Rammeavtale på konsulenttjenester innenfor vei, vann, avløp, geoteknikk og grunnerverv.Hovedtrekkene i prosedyrenSandefjord kommune vil gjennomføre flere vei-, vann- og avløpsprosjekter de neste årene og vil i denne forbindelse etablere en 2-årig rammeavtale på konsulenttjenester innenfor vei, vann, avløp, geoteknikk og grunnerverv. Kommunen har mulighet å forlenge avtalen med 1+1 år. Konkurransen omfatter følgende grupper:Gruppe 1: ProsjekteringGruppe 2: ByggeledelseGruppe 3: GeoteknikkGruppe 4: GrunnervervDet kan gis tilbud på en eller flere grupper. For ytterligere beskrivelse av gruppene se konkurransedokumentene.

    Kontakt navn
    Roger Stampe
    Kontakt telefon
    +47 99363510
    Adresse
    Sandefjordsveien 3, 3208 SANDEFJORD

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør kan fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Norske tilbydere skal ikke ha vesentlige restanser. Eventuelle restanser må grunngis særskilt. For utenlandske tilbydere gjelder: Bevis for å ha oppfylt sine forpliktelser vedrørende innbetaling av trygdeavgifter, skatter og avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat hvor leverandøren er etablert, eller i Norge. Det anses tilstrekkelig med attest utstedt av vedkommende myndighet i leverandørens hjemstat. Når leverandørens hjemstat ikke utsteder slike dokumenter eller attester, kan de erstattes av en erklæring avgitt under ed eller forsikring av den aktuelle personen overfor en retts- eller forvaltningsmyndighet, en notarius publicus eller en annen kompetent myndighet i hjem.

    I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år.

Tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner