Brief

IT-konsulent og rådgivning

Innovasjon Norge har til hensikt å inngå en avtale med Anholt & Co. for levering av Anholt Nation Brands Index, en årlig global undersøkelse av nasjonale merkevarer. Undersøkelsen, som har blitt gjennomført siden 2005, gir mulighet til å sammenligne oppfatningen av Norge fra år til år. Avtalen dekker levering av databasesystemer i Oslo, og er basert på en abonnementsmodell uten ekstern sponsing, noe som sikrer uavhengighet og troverdighet i datainnsamling og analyse. Innovasjon Norge har ikke funnet andre leverandører som oppfyller de tekniske kravene, og konkurranse er derfor umulig av tekniske årsaker.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Anholt & Co.
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

    Anholt Nation Brands Index (NBI) er en årlig, global undersøkelse av nasjonale merkevarer som har blitt gjennomført med samme metodikk og databehandlingsregler siden 2005. Den lange tidsserien og det omfattende datagrunnlaget gjør det mulig å sammenligne oppfatningen av Norge nøyaktig fra år til år. Videre har undersøkelsen en transparent finansieringsmodell og er utelukkende abonnementsbasert, uten ekstern sponsing. Dette sikrer full uavhengighet og høy troverdighet i både datainnsamling og analyse.IN har ikke funnet andre leverandører som oppfyller disse kravene. Konkurranse er derfor umulig av tekniske årsaker. Vilkårene i § 13-4 (b) (2) ansees derfor som oppfylt.

    Kontakt navn
    Kristian August Djupesland Bøhler
    Kontakt telefon
    22 00 25 00
    Adresse
    Grev Wedels plass 9, 0151 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kontraktsinngåelse Nation Brands Index
Tilleggskategorier (CPV)
Lokasjon

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner