Anbudsoversikt for Kontroll, service og kjøp av slukkeutstyr

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Brann- og sikkerhetstjenester

Ringerike kommune ønsker med denne anskaffelsen å inngå rammeavtale med én leverandør for utføring av kontroll og service på eksisterende slukkeutstyr ved kommunens eiendommer. Oppdragsgiver har også behov for å foreta nye kjøp av slikt utstyr både for å erstatte eksisterende utstyr og for nye innkjøp i forbindelse med nyetablering av eiendommer. Rammeavtalen omfatter derfor også levering og montering av kjøpt utstyr. Rammeavtalens estimerte verdi er 350 000 NOK for perioden på to år. Den estimerte verdien er basert på tidligere års forbruk og binder ikke Oppdragsgiver til et bestemt uttak. Rammeavtalens varighet er 2 år. Oppdragsgiver har opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterlige 1 + 1 år, slik at maksimal kontraktsvarighet blir 4 år.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Kontroll, service og kjøp av slukkeutstyr
Varighet
24 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner