Politiets Fellestjenester
Trykksaker
Politiets Fellestjenester trenger trykksaker for politietaten gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Anskaffelsen omfatter Kriminalteknisk laboratorieutstyr til fingeravtrykksundersøkelser og til undersøkelse av annet kriminalteknisk materiell.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProAnskaffelsen omfatter Kriminalteknisk laboratorieutstyr til fingeravtrykksundersøkelser og til undersøkelse av annet kriminalteknisk materiell.
Norske leverandører skal levere attest for skatt og merverdiavgift.
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag.
Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikrings- og styringssystem for ytelsen som skal leveres.
Leverandøren skal ha et miljøledelsessystem.
Politiets Fellestjenester trenger trykksaker for politietaten gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 20 millioner kroner.
Politiets Fellestjenester trenger ulike sporsikringssett for Politiet, Politiets sikkerhetstjeneste, Sysselmesteren på Svalbard og Forsvaret, med en maksimal totalverdi på 23,2 millioner kroner over 4 år. Kondatex Service AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for tjenester innen sikkerhets- og kvalitetsstyring, med en maksimal totalverdi på 15 millioner kroner over 4 år. Anskaffelsen omfatter vurdering og gjennomgang av systemkvalitetssikring. Detaljer om krav til kompetanse og teknologi er tilgjengelig i kvalifikasjonsgrunnlaget.
Arkivverket trenger leverandører til en dynamisk innkjøpsordning for servere og lagringsteknologi, inkludert eventuell programvare og tilknyttede tjenester. Ordningen dekker fysiske servere, hyperkonvergerte løsninger, lagringsløsninger, samt tilhørende programvare, støtte og tjenester, og inkluderer også utvidelser og komplettering av eksisterende løsninger. Den maksimale totale kontraktsverdien er 150 millioner kroner. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring fra inntil 3 sammenlignbare oppdrag de siste 3 årene, samt tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, dokumentert gjennom kredittvurdering. Leverandøren må også være registrert i et relevant faglig register.
Bergen Kommune etablerer en dynamisk innkjøpsordning for PC-er, skjermer og mobile enheter, med en maksimal totalverdi på 100 millioner kroner. Ordningen omfatter stasjonære og bærbare PC-er, skjermer og annet tilleggsutstyr, samt tjenester som installasjon og garanti/reparasjon, mobiltelefoner og nettbrett med tilleggsutstyr. For å kvalifisere seg må leverandører fremlegge attester fra uavhengige organer som dokumenterer et etablert og tilfredsstillende miljøledelsessystem, som gyldig ISO 14001, Miljøfyrtårn, EMAS-sertifisering eller tilsvarende. Alternativt kan annen dokumentasjon på foretakets miljøledelsessystem leveres, inkludert systemets navn, innholdsfortegnelse, beskrivelse av innholdet, organisasjonskart, rutiner for internkontroll og avvikshåndtering, samt en beskrivelse av hvordan systemet vil bli brukt for å redusere miljøbelastningen i kontrakten.