Brief

Stiftelsen Norsk Rikstoto trenger tjenester for å etablere og drifte et kundepanel over 4 år i Oslo. Formålet er å sikre innsikt i kundereisen, teste konsepter og kommunikasjonstiltak, samt styrke arbeidet med ansvarlig spill, gjennom en langsiktig leverandøravtale som gir kontinuerlig og fleksibel tilgang til innsikt.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Norsk Rikstoto ønsker å etablere et kundepanel som skal benyttes på tvers av organisasjonen for å sikre innsikt i kundereisen, teste konsepter og kommunikasjonstiltak, samt styrke arbeidet med ansvarlig spill. Konkurransen skal medføre en langsiktig leverandøravtale for et kundepanel med en leverandør som gir kontinuerlig og fleksibel tilgang til innsikt.Hovedtrekkene i prosedyrenNorsk Rikstoto ønsker å etablere et kundepanel som skal benyttes på tvers av organisasjonen for å sikre innsikt i kundereisen, teste konsepter og kommunikasjonstiltak, samt styrke arbeidet med ansvarlig spill. Konkurransen skal medføre en langsiktig leverandøravtale for et kundepanel med en leverandør som gir kontinuerlig og fleksibel tilgang til innsikt.

    Kontakt navn
    Stiftelsen Norsk Rikstoto
    Kontakt telefon
    +47 22956100
    Adresse
    Refstadveien 25, 0589 OSLO

Se hele utlysningen

Tittel
Kundepanel
Tilleggskategorier (CPV)
Lokasjon
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner