Anbudsoversikt for Kvantitativ analyse - merkevare
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Vi har behov for hjelp til å gjennomføre en kvantitativ analyse for følgende: 1) Uhjulpet kjennskap til NMBU (samt utvalgte konkurrenter i sektoren) 2) Hjulpet kjennskap til NMBU (samt utvalgte konkurrenter i sektoren) 3) Identifisere styrken og viktigheten av de ulike driverne og assosiasjonene knyttet til merkevaren NMBU (samt forutvalgte konkurrenter i sektoren) Målgruppen er potensielle studenter i aldersgruppen 17 – 28 år. Det er viktig at vi får signifikante svar slik at antall respondenter må være stort nok. Det er ønskelig at undersøkelsen gjennomføres i mars, mens studentene fortsatt er i en valgsituasjon, samtidig som de har satt seg inn i valgmulighetene i sektoren. Oppdraget skal leveres som en samlet rapport.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Tittel
- Kvantitativ analyse - merkevare