Fredrikstad Kommune
Renovasjonsbiler - Dynamisk innkjøpsordning
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Fredrikstad Kommune trenger nullutslipp-kjøretøy eller biogasskjøretøy for å levere 3 stk. lastebiler med skap til en verdi av 2 550 000 NOK. Det skal leveres lastebiler på 12-15 tonn som går på biogass (CNG) eller er elektriske, og de skal brukes i renovasjonsvirksomheten. Anbudets vekting er kvalitet, funksjonalitet og brukervennlighet: 50%, kvalitet, service og leveringstid: 20%, pris: 30%.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOppdragsgiver inviterer med dette til konkurranse for etablering av avtale for kjøp av 3 stk. nullutslipp-kjøretøy eller biogass, 12-15 t lastebil (biogass CNG eller elektrisk) med skap til virksomheten renovasjon. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av vedleggene til konkurransegrunnlaget.
Beskrivelse
Funksjonalitet og brukervennlighet
Beskrivelse
Service og leveringstid
Ingen tilleggskoder fra innkjøper …
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Sum Transport AS trenger 3 treakslede, tokammer renovasjonsbiler med dieseldrift, inkludert 5-års service- og reparasjonsavtaler for chassis, med opsjon på serviceavtale for påbygg og innbytte av brukte renovasjonsbiler, samt en frivillig opsjon på kjøp av ytterligere 1 renovasjonsbil innen 12 måneder. Leveransen skal skje til Flovegen 12, 6800 Førde. Trucknor Sogn & Fjordane AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag. Tildelingskriteriene er pris (45%), kvalitet (25%) og klima og miljø (30%).
Ullensvang Kommune trenger nye og brukte kjøretøy under 3.5t gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 19 millioner kroner. Anskaffelsen har som mål å inkludere en størst mulig andel nullutslippskjøretøy og minimere driftskostnader, samtidig som den fremtidige bilflåten skal bli mer miljøvennlig. Det vil også være etterspørsel etter kjøretøy med fossilfritt drivstoff, men der ladeinfrastruktur eller fyllestasjoner mangler, vil fossilt drivstoff være nødvendig. Kvalifikasjonskravene er nærmere angitt i konkurransegrunnlaget.
Irmat AS trenger kjøp av renovasjonsbiler fordelt på tre separate kontrakter over 2 år. Kontrakt 1 omfatter 3 treakslede tokammerbiler med en frivillig opsjon på ytterligere 2 biler innen 12 måneder. Kontrakt 2 gjelder 1 treakslet enkammerbil med kran, og kontrakt 3 omfatter 1 C1 tokamret renovasjonsbil. For alle kontraktene kreves en 7-års service- og reparasjonsavtale på chassis, og for kontrakt 2 er det opsjon på serviceavtale for påbygg med kran. Norsk Scania AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag. Tildelingskriteriene vektes på pris (25%), kvalitet (10%) og klima og miljø (15%) for hver delkontrakt.
Renovasjonsselskapet For Drammensregionen Iks trenger to chassis til renovasjonsbiler som skal benytte biogass som drivstoff, med en kontraktsvarighet på 6 måneder. Chassisene skal registreres av leverandøren etter at eksisterende påbygg er flyttet over, og det skal også tilbys serviceavtale på chassisene. Norsk Scania AS har en lignende kontrakt i dag.