Ullensaker Kommune
INNSAMLING OG TRANSPORT AV HUSHOLDNINGSAVFALL ØVRE ROMERIKE
Ullensaker Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall i kommunene Hurdal, Nannestad, Ullensaker og Eidsvoll (opsjon for Esval IKS) som en rammeavtale.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
ØRAS skal anskaffe lastebil med påbygg for tømming av mobilt avfallssug.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProØRAS skal anskaffe lastebil med påbygg for tømming av mobilt avfallssug.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Miljø, egenskaper, leveringstid
Ullensaker Kommune trenger innsamling og transport av husholdningsavfall i kommunene Hurdal, Nannestad, Ullensaker og Eidsvoll (opsjon for Esval IKS) som en rammeavtale.
Kongsvinger Kommune, på vegne av Glåmdal Interkommunale Renovasjonsselskap (GIR) og Solør Renovasjon IKS (SOR), etablerer en dynamisk innkjøpsordning for leasing og kjøp av renovasjonsbiler, med en maksimal totalverdi på 113,5 millioner kroner over 10 år. Ordningen omfatter primært chassis, påbygg, serviceavtaler og vedlikeholdsavtaler, og skal dekke behovet for renovasjonsbiler i Innlandet.
Råde Kommune trenger en rammeavtale for leie av containere og annen avfallshåndtering, med en maksimal totalverdi på 2,5 millioner kroner. Avtalen skal sikre kostnadseffektiv og miljømessig god avfallshåndtering, inkludert tilgang på ulike typer avfallscontainere (5m³, 10m³, 20m³), EE-bur og søppeldunker på ca. 660 liter, både for fast utplassering og midlertidig behov. Avfallet vil ofte være usortert og bestå av møbler, klær, treverk, bygningsavfall, bildeler, papir, gress, kvist, metaller, glass og annet søppel fra opprydning av uteområder.
Irmat AS trenger kjøp av renovasjonsbiler fordelt på tre separate kontrakter over 2 år. Kontrakt 1 omfatter 3 treakslede tokammerbiler med en frivillig opsjon på ytterligere 2 biler innen 12 måneder. Kontrakt 2 gjelder 1 treakslet enkammerbil med kran, og kontrakt 3 omfatter 1 C1 tokamret renovasjonsbil. For alle kontraktene kreves en 7-års service- og reparasjonsavtale på chassis, og for kontrakt 2 er det opsjon på serviceavtale for påbygg med kran. Norsk Scania AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag. Tildelingskriteriene vektes på pris (25%), kvalitet (10%) og klima og miljø (15%) for hver delkontrakt.
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx