Anbudsoversikt for Leie av teknologi knyttet til tilsyn (digitalt tilsyn og passiv varslingsteknologi)

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Pasientovervåkningssystemer

Oslo kommune ønsker å etablere rammeavtaler for leie av teknologi knyttet til tilsyn innenfor helse- og omsorgstjenester. Behovet som denne anskaffelsen skal dekke er å heve kvaliteten og øke effektiviteten knyttet til å utføre tilsyn. Dette går spesielt på behov knyttet til å ivareta tjenestemottakers privatliv og uforstyrret søvn, samt forhindre og tidlig oppdage fall og skade. Ved å avverge og tidlig oppdage risikosituasjoner kan økt livskvalitet oppnås, økt omsorgsnivå unngås, og innleggelser som følge av fall/skade unngås. Oslo kommune har definert 4 ønskede hovedfunksjoner innenfor tilsyn: • A: Funksjon som varsler om at tjenestemottaker er på vei til å forflytte seg, eller forflytter seg, inn/ut av seng • B: Funksjon som varsler om at tjenestemottaker er på vei til å forflytte seg, eller forflytter seg, inn/ut av rom/bolig • C: Funksjon som varsler om at tjenestemottaker faller/ligger i angitt område • D: Funksjon som muliggjør visuelt tilsyn uten å være fysisk tilstede

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Leie av teknologi knyttet til tilsyn (digitalt tilsyn og passiv varslingsteknologi)
Estimert verdi
130 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

· Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: · Norske selskaper: Firmaattest · Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

· Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre avtalen. Oppdragsgiver vil under dette punktet vurdere omsetning, årsresultat samt nøkkeltall i balansen. Dokumentasjonskrav: · Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetninger og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. · Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurderinger som et supplement i evaluering av økonomisk og finansiell kapasitet. Dersom leverandøren har saklig grunn (f. eks nystartet bedrift) til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

· Leverandøren skal ha god kompetanse og tilstrekkelige ressurser. Herunder skal leverandøren ha personell med relevant kompetanse. · Leverandøren skal ha erfaring med tilsvarende leveranser. Med «tilsvarende leveranser» menes det her at leverandøren har levert løsninger innenfor den/de delkonkurranse det søkes kvalifisering for. Leverandøren må ha minimum én aktiv kunde på sin løsning. (leverandør dokumenterer per delkonkurranse som det søkes kvalifisering for). Dokumentasjonskrav: · En beskrivelse av personell som leverandøren råder over til å utføre kontrakten. Det skal legges ved en kompetansematrise som viser utdanning og faglige kvalifikasjoner for nøkkelpersonell, samt CV-er til disse. · Beskrivelse av de inntil tre viktigste leveransen(e) de siste tre år, per delkonkurranse som leverandøren søker kvalifisering for, herunder mottaker og volum. · Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at dersom det er lagt ved beskrivelser av flere enn tre leveranser per delkonkurranse som det søkes kvalifisering for vil kun de tre første per delkonkurranse bli evaluert.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner