Anbudsoversikt for Leie multifunksjonsmaskiner og kjøp follow-me programvare

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontor- og utskriftsløsninger

Konkurransen omfatter inngåelse av avtale på to separate områder/deler: Del 1: Leie multifunksjonsmaskiner basert på «print as a service». Rammeavtalen omfatter leie av multifunksjonsmaskiner. Leien omfatter leveranse, installering og driftsetting i oppdragsgivers nettverk, service og vedlikehold og retur av maskin ved maskinbytte eller utløpt rammeavtaleperiode.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Leie multifunksjonsmaskiner og kjøp follow-me programvare
Tilleggskategorier (CPV)
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjon: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav 1: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Krav 2: Leverandører på denne avtalen forplikter seg til å inngå avtale med en tjenestetilbyder etter eget valg som kan sende og motta EHF dokumenter gjennom PEPPOL profil CEF eDelivery -basert meldingsformidling, eller selv knytte seg opp til denne infrastrukturen i henhold til de frister som er angitt i ”Samhandlingsavtalen”. For å regulere bruken av elektronisk samhandling, vil det bli opprettet egen Samhandlingsavtale med leverandøren. Se vedlegg 7, samhandlingsavtalen. Det vises til ytterligere informasjon om samhandlingsavtalen på https://www.anskaffelser.no/digitalisering

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner