Anbudsoversikt for Lekeplassutstyr, rammeavtale

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Lekeplassutstyr og utforming

Konkurransen gjelder rammeavtale for lekeplass- og aktivitetsutstyr og fallunderlag, herunder prosjektering av større leveranser. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiverne handlet lekeplassutstyr og dertil hørende tjenester for NOK 1-3 mill. eks. mva. hver per år de siste 3 årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: NOK 11.000.000,-kroner eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver.Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 60.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Lekeplassutstyr, rammeavtale
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Tor Kristian Kristiansen
Adresse
,
Beskrivelse
Konkurransen gjelder rammeavtale for lekeplass- og aktivitetsutstyr og fallunderlag, herunder prosjektering av større leveranser. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiverne handlet lekeplassutstyr og dertil hørende tjenester for NOK 1-3 mill. eks. mva. hver per år de siste 3 årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: NOK 11.000.000,-kroner eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver.Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 60.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Kvalifikasjonskrav 1

Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Leverandøren skal i tillegg levere skatteattest fra alle underleverandører dersom kontraktssummen for den enkelte underleverandør overstiger kr 500.000,- eks. mva. (§7-2(3)). Dette skal leveres senest ved kontraktsinngåelse. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så må det legges frem nødvendig dokumentasjon på dette. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal ha tilfredsstillende prosedyrer for å utføre oppdraget på en miljømessig forsvarlig måte (ESPD: Del IV B.58-4). Dokumentasjonskrav:Leverandøren skal vedlegge dokumentasjon for at oppdrag utføres på en miljømessig forsvarlig måte. Dette skal dokumenteres med gyldig sertifikat fra tredjepartsverifisert system (eks Miljøfyrtårn, ISO 14001, EMAS), eller annen relevant dokumentasjon. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så skal det legges ved forpliktelseserklæring som viser at tilbyder har rådighet over de nødvendige ressursene.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    13. des. 2021, 11:00

  2. Frist for å melde interesse

    27. jan. 2022, 11:00

  3. Frist for innlevering

    27. jan. 2022, 11:00

  4. Åpningsdato

    27. jan. 2022, 11:01

  5. Startdato for avtale

    21. feb. 2022, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    28. mars 2022, 10:00

  7. Sluttdato for avtale

    9 måneder

    20. feb. 2026, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner