Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Direktoratet for byggkvalitet trenger et nytt saksbehandlingssystem som Software-as-a-Service (SaaS) på en SSA-L-kontrakt over 3 år, med årlig forlengelse inntil oppsigelse, og en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Systemet skal integreres med direktoratets arkivkjerne, Documaster, og inkludere en kundeportal for eksterne brukere. Leveransen omfatter oppsett, drift, videreutvikling og vedlikehold av løsningen. Det legges vekt på integrasjonsmuligheter og fleksibilitet for utvidelse av funksjonalitet. Tildelingskriteriene inkluderer krav, pris, og hvordan systemet innfrir brukerhistorien. Leverandører må dokumentere lisensordningen ved innlevering av tilbudet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Direktoratet for byggkvalitet ønsker å anskaffe et nytt og fremtidsrettet system for saksbehandling, tett knyttet til virksomhetens frittstående arkivkjerne, Documaster. Systemet skal kunne brukes til alle typer saksbehandling i virksomheten, og skal også inneholde en kundeportal for eksterne som samhandler med direktoratet. Leveransen inkluderer oppsett, drift, videreutvikling og vedlikehold av løsningen som Software-as-a-Service (SaaS) på en SSA-L-kontrakt. Kontrakten har en varighet på 3 år, med årlig forlengelse inntil oppsigelse.Hovedtrekkene i prosedyrenDirektoratet for byggkvalitet har et mål om å modernisere sine prosesser, og flytte dem inn i et prosessbasert saksbehandlingssystem. Vi vektlegger integrasjonsmuligheter, og ønsker et levende system der vi selv kan utvide funksjonalitet og muligheter. Prising av løsningenRammene for anskaffelsen er satt som kostnader etter 4 års bruk, og det er den kostnaden vi ønsker å sammenligne tilbudene med. Leverandør fyller inn priser for løsningen under Produkter i KGV-systemet. Leverandør fyller ut årspris for drift og vedlikehold, og systemet vil automatisk gange det opp til sammenlignbare priser for 4 år og beregne poeng for disse. Linjen for installasjon og oppsett er er engangspris som kun bidrar til totalen. Linjen for lisenskostnader fylles ut kun dersom løsningen krever setelisenser. Dersom løsningen lisensieres på antall samtidige brukere skal det fylles ut årspris for 50 brukere. Dersom løsningen lisensieres på antall ansatte er tallet 120. Det er uansett lurt at Leverandør dokumenterer lisensordningen ved innlevering av tilbudet. Innlevering og vurdering av tilbudLeverandører leverer tilbud gjennom KGV-systemet innen den oppgitte tilbudsfristen. Etter tilbudsåpning vil Kunden invitere hver leverandør inn for å demonstrere den tilbudte løsningen, etter en fast agenda (vedlegget Agenda for demonstrasjon.pdf). Demonstrasjonen vil foregå med fysisk eller digitalt oppmøte. Kunden vil stille spørsmål om tilbudt løsning hvis det er behov for det. Etter fullført demonstrasjonsrunde vil Kunden utføre vurderingen, som gjøres i KGV-systemet. Tilbudene vurderes etter krav, priser spesifisert under Produkter, samt etter hvordan systemet innfrir brukerhistorien. Dette gir en poengmåling som vil være synlig for leverandørene, og som vi bruker til å velge leverandør og løsning.

    Kontakt navn
    Dilnawaz Malik
    Kontakt telefon
    +47 22475600
    Kontakt e-post
    dma@dibk.no
    Adresse
    Mariboes gate 13, 0183 OSLO

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Se hele utlysningen

Tittel
Leveranse av nytt saksbehandlingsystem
Estimert verdi
4 000 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner