Anbudsoversikt for Levering av GPS-løsning til vinterdrift
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Trondheim kommune v/Trondheim Bydrift har behov for en ny rammeavtale på levering av GPS-system med dertil sammenfallende tjenester for bruk ved gjennomføring av vintervedlikehold på kommunale veier.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Levering av GPS-løsning til vinterdrift
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 2 800 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Minstekrav: Tilbyder skal være lovlig registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske firmaer skal ha firmaattest. Utenlandske firmaer skal ha attester for registrering i faglige register som bestemt ved lovgivning i det land hvor tilbyder er etablert.
Leverandørens ("totale") årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er som følger:
Bare for offentlige vareleveranser: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år.