Anbudsoversikt for Levering av GPS-løsning til vinterdrift

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Trondheim kommune v/Trondheim Bydrift har behov for en ny rammeavtale på levering av GPS-system med dertil sammenfallende tjenester for bruk ved gjennomføring av vintervedlikehold på kommunale veier.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Levering av GPS-løsning til vinterdrift
Estimert verdi
2 800 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Minstekrav: Tilbyder skal være lovlig registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske firmaer skal ha firmaattest. Utenlandske firmaer skal ha attester for registrering i faglige register som bestemt ved lovgivning i det land hvor tilbyder er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandørens ("totale") årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er som følger:
Kvalifikasjonskrav 3

Bare for offentlige vareleveranser: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner