Anbudsoversikt for Løsning for arkivplan og systemoversikt

Brief

Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling

Vinje Kommune, sammen med Fyresdal, Kviteseid, Nissedal, Seljord og Tokke kommuner, søker en leverandør for levering av en løsning for arkivplan og systemoversikt, inkludert forvaltning av datasystemer som fagsystemer, applikasjoner, personvern, datasett og relasjoner mellom datasett. Det er opsjon på personvernkomponent for alle deltakerne, og Tokke kommune har opsjon på hele avtalen. Anskaffelsens verdi er estimert til å være under EØS terskelverdi, og volumet er ikke bindende. Konkurransen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse, og det kan bli dialog gjennom forhandlinger basert på tildelingskriteriene. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatte- og merverdiavgiftsbetaling.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Løsning for arkivplan og systemoversikt
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Roy Pettersen
Kontakt telefon
+4735 06 23 00
Adresse
Vinjevegen 192, 3890 VINJE
Lokasjon
Beskrivelse
Konkurransen gjelder levering av løsning for arkivplan og systemoversikt.
Det leveres løsning for arkivplan og løsning for forvaltning av datasystem som fagsystem, applikasjoner, personvern, datasett og relasjoner mellom datasett mm. for Vinje, Tokke, Kviteseid, Seljord, Fyresdal og Nissedal kommuner.
Alle deltakerne har opsjon på personvernkomponent. Tokke kommune har opsjon på hele avtalen.
Oppdragsgiver er Fyresdal, Kviteseid, Nissedal, Seljord og Vinje kommuner. Tokke kommune har opsjon på deltakelse.
Anskaffelsens verdi anslås til under EØS terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Oppdragsgiver tar forbehold om avlysning av konkurransen, blant annet i forbindelse med budsjettmessig dekning.
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som Åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del I og II.
Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud.
Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer.
Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 1.4.1, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen.
Anskaffelsen er kunngjort  i DOFFIN-databasen.
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    15. mai 2025, 13:14

  2. Endring i konkurranse

    20. mai 2025, 12:32

  3. Frist for spørsmål

    18 døgn

    8. juni 2025, 22:00

  4. Frist for innlevering

    16. juni 2025, 10:00

  5. Startdato for avtale

    23. juni 2025, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    15. sep. 2025, 10:00

  7. Sluttdato for avtale

    1. jan. 2100, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner