Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bygg og anlegg - Oppføring, renovering og vedlikehold av bygninger

Bergen Kommune trenger bygg- og anleggskompetanse for å levere utskiftning av vindu og tak ved flere adresser i Løvstakkveien over 6 måneder. Arbeidet inkluderer skifte av ca. 1330 m2 yttertak, 28 balkongdører, 308 vinduer og 7 takvinduer som en totalentreprise fra prosjektering til ferdigstillelse. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et kvalitetsstyringssystem dokumentert av uavhengige organer, samt relevant erfaring med lignende prosjekter de siste fem årene. Anbudets vekting er pris: 70%, oppdragsforståelse: 30%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Etat for Boligforvaltning i Bergen Kommune skal skifte vindu og tak ved flere adresser i Løvstakkveien. Arbeidet vil omfatte bygg på følgende adresser:Løvstakkveien 24-26Løvstakkveien 28-30Løvstakkveien 29Løvstakkveien 31-33Arbeidet skal utføres som en totalentreprise. Totalentreprenør vil ha ansvar for alle arbeider som inngår i entreprisen, fra prosjektering til overlevering av komplett godkjent bygg.Hovedtrekkene i prosedyrenEtat for Boligforvaltning i Bergen Kommune skal skifte vindu og tak ved flere adresser i Løvstakkveien. Arbeidet vil omfatte bygg på følgende adresser:Løvstakkveien 24-26Løvstakkveien 28-30Løvstakkveien 29Løvstakkveien 31-33Arbeidet skal utføres som en totalentreprise. Totalentreprenør vil ha ansvar for alle arbeider som inngår i entreprisen, fra prosjektering til overlevering av komplett godkjent bygg. Se funksjonsbeskrivelse for viktig informasjon og krav til det bygningsmessige arbeidet. Bl.a. stilles det krav om en U-verdi på mindre enn, eller lik 0,80 W/m2K for de nye vinduene. I tillegg skal alle arbeider relatert til utskiftningen av vinduene være ferdig og fakturert innen 01.05.2025. Til sammen skal ca. 1330 m2 yttertak, 28 balkongdører, 308 vinduer og 7 takvinduer skiftes.

    Kontakt navn
    Zoltan Csernai
    Kontakt telefon
    +47 05556
    Adresse
    Rådhusgaten 10, 5014 BERGEN

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør må ha økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittvurdering må vise at leverandør er kredittverdig uten sikkerhet. Leverandørens kredittrating skal ikke være dårligere enn B (lav risiko) i Creditsafe. Tilbyder med lavere rating enn B, vil bli avvist. Nyetablerte leverandører skal ikke være dårligere enn AN (kredittverdig nyetablert foretak) i Creditsafe.

    Oppdragsgiver krever at alle leverandører har implementert et kvalitetsstyringssystem som er tilfredsstillende til å sikre kvaliteten i gjennomføring i denne kontrakten.

    Leverandør skal være et lovlig registrert foretak i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i.

    Leverandør skal vise til erfaring som er relevant for arbeidet/tjenestene/leveransen som er beskrevet i konkurransegrunnlaget. Erfaringen skal være av tilsvarende/lignende kompleksitet og omfang. Referansene skal inneholde følgende informasjon: Navn på oppdragsgiver, tidspunkt for leveransen, kontraktens verdi, referanseperson hos oppdragsgiver med kontaktdata (telefonnummer og e-postadresse), og angivelse av personens rolle under kontrakten, beskrivelse av kontraktsarbeidene, herunder hva som gjør erfaringen relevant for denne anskaffelsen.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig kompetanse og faglige kvalifikasjoner til å lede og kvalitetssikre leveransen.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Fyll ut og legg ved 001 prisskjema vedlegget under tilhørende krav. Samlet sum fra 001 prisskjema legges inn under fanebladet "produkter". Evalueringen vektlegger laveste pris.

    Evalueringsmetode

    Evalueringen vektlegger laveste pris.

    Beskrivelse

    Leverandør skal besvare hvordan avvik fra fremdriftsplanen vil bli rettet som følge av utfordringer med: 1. Beboere som fraviker forpliktelse om å gi adgang til leilighet. 2. Frafall i nøkkelpersonell eller bemanning. 3. Forsinkelser ved levering av nye vindu. Besvarelsen av oppdragsforståelse skal være maksimalt 2 A4 sider med skriftstørrelse 10 og enkel linjeavstand 1,0, overskridelser av denne maksgrensen medfører trekk i evalueringen. Fremdriftsplanen levert under tilhørende krav medtas i evalueringen. Evalueringen vil vektlegge leverandørs oppdragsforståelse som sikrer at fremdriftsplanens milepæler/faser blir møtt. Besvarelsen skal vedlegges under kravet som tilsvarer dette kriteriet

    Evalueringsmetode

    Besvarelsen av oppdragsforståelse skal være maksimalt 2 A4 sider med skriftstørrelse 10 og enkel linjeavstand 1,0, overskridelser av denne maksgrensen medfører trekk i evalueringen. Fremdriftsplanen levert under tilhørende krav medtas i evalueringen. Evalueringen vil vektlegge leverandørs oppdragsforståelse som sikrer at fremdriftsplanens milepæler/faser blir møtt.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner