Anbudsoversikt for Lyskjelder

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Elektrisk utstyr og belysning

Vestland Fylkeskommune trenger leverandører av lyskjelder, enkelte typer lysarmatur og batterier for å dekke behovet i alle sine bygg. Anbudet omfatter kjøp av lyskilder til videregående skoler, tannklinikker, administrasjonsbygg samt garasje- og bussanlegg. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag de siste 3 årene, spesielt med leveranser til offentlige oppdragsgivere med mange leveringsadresser, og skal dokumentere dette med beskrivelser av de tre mest relevante oppdragene inkludert verdien, tidspunktet og mottakerens kontaktinformasjon ved hjelp av referanseskjema i Vedlegg 4.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Lyskjelder
Estimert verdi
8 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1
Denne oppfyller de objektive og ikke-diskriminerende kriterier eller regler som skal anvendes for å velge ut antallet av leverandører på følgende måte: Hvis det anmodes om visse attester eller andre former for dokumentasjon, angis for hver enkelt om leverandøren er i besittelse av dokumentene som etterspørres:
Hvis noen av disse attestene eller andre former for dokumentasjon er tilgjengelige i elektronisk form , angis dette for hver enkelt:
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:
Alle nødvendige utvalgskriterier spesifisert i innkallingen eller i anskaffelsesdokumentene som er nevnt i innkallingen, er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal vere eit lovleg etablert føretak.
• Norske selskap: Firmaattest frå Brønnøysundregistrene • Utanlandske selskap: Godtgjering på at selskapet er registrert i bransjeregister eller føretaksregister som føreskrive i lovgjevinga i det landet der leverandøren er etablert
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren skal ha røynsle frå tilsvarande oppdrag i løpet av dei siste 3 åra. Med «tilsvarande oppdrag» meinast særleg erfaring frå levering til offentlege oppdragsgjevarar med mange leveringsadresser.
Skildring av dei 3 mest relevante oppdraga frå leverandøren i løpet av dei siste 3 åra (lengre tid kan aksepterast dersom dette er naudsynt for å sikre konkurranse). Skildringa må inkludere informasjon om verdien av oppdraget, tidspunkt og mottakar (namn, telefon og e-post). Referansar vil kunne bli kontakta ved behov for klårgjering av relevansen av oppdraget. Det er likevel slik at det er leverandøren sitt ansvar å dokumentere relevans gjennom skildringa. Leverandøren skal nytte referanseskjema i Vedlegg 4.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner