Anbudsoversikt for Mangfoldsprisen 2019
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
PR- og kommunikasjon
IMDi ønsker bistand til utvikling av et kommunikasjonskonsept for en kampanje som skal engasjere til handling (nominasjoner/påmeldinger) av bedrifter som er gode på etnisk mangfold og bidra til omdømmebygging av Mangfoldsprisen og dens vinnere. Prisen er tenkt å være et årlig arrangement og det er derfor viktig at omdømmebygging bidrar til å gi Mangfoldsprisen prestisje slik at flere bedrifter ønsker å vinne i årene som kommer.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Mangfoldsprisen 2019
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 920 000,00 kr
- Varighet
- 9 måneder