Ruter AS
Rammeavtale Fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Markeds- og opinionsundersøkelser
I tillegg til etablerte rammeavtaler som Datautforskning, kvalitative/ kvantitative analyser, pretest/posttest og billetteringsløsninger, med 3 til 5 leverandører for hvert område, ønsker Ruter å etablere rammeavtaler med 2 leverandører om konsulentbistand for å dekke behovet for ad-hoc oppgaver innenfor følgende fagområder, som i stor grad overlapper rammeavtalen. For mer informasjon se vedlegg 1: Oppdragsbeskrivelsen
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Ruter AS trenger innholdstjenester for å levere dynamisk innkjøpsordning.
Ruter AS trenger ekspertise innen dataanalyse, maskinlæring og dataforvaltning for å levere rådgivning og bistand. Det skal leveres analyser av operasjons- og forretningsdata for å hjelpe Ruter med å forstå, predikere og forbedre sine virksomhetsområder. To viktige formelle krav er at leverandøren må være godkjent som bemanningsselskap av Arbeidstilsynet, og ha lest og akseptert Ruters handlingsregler for leverandører.
Ruter AS trenger utrednings- og utviklingskompetanse for å levere entrepriser/oppdrag.
Ruter AS trenger rådgivningskompetanse for å levere plan- og utviklingsprosjekter til en verdi av 30 000 000 NOK. Oppgavene inkluderer blant annet utarbeidelse av mulighetsstudier, analyser av transportløsninger, traséutredninger for ulike transportmidler, formelle utredninger som konseptvalgutredninger og reguleringsplaner, samt strategiske planer og medvirkningsprosesser i utvikling av trafikktilbudet.