Anbudsoversikt for Markedsdialog - anskaffelse av saks/arkiv-system

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Narvik kommune planlegger anskaffelsen av et brukervennlig, moderne og intuitivt sak/arkivsystem som skal dekke dagens og fremtidens behov innen arkivsektoren. Leverandører inviteres til å delta i en markedsdialog for å gi innspill og bli kjent med kommunens behov, inkludert integrasjoner med andre systemer som lønn- og økonomisystemer. Interesserte leverandører bes om å kontakte Tim Skau i Narvik kommune for å delta i dialogen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Markedsdialog - anskaffelse av saks/arkiv-system
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Marianne Dragsten
Kontakt telefon
+47 76210000
Adresse
Kongens gate 45, 8514 NARVIK
Beskrivelse
Narvik kommune skal  anskaffe et brukervennlig, moderne og intuitivt sak/arkivsystem som dekker dagens behov for arkivering og samtidig legger til rette for fremtidens utvikling på arkivsektoren.
Før konkurransen forberedes og kunngjøres, inviterer kommunen til markedsdialog for å bli bedre kjent med leverandørmarkedet, hvilke muligheter som finnes i dag og hvilke strategier som legges til grunn for videre utvikling av fremtidige sak/arkivløsninger.
Behovene ny(e) løsning(er) skal dekke er bl.a daglig saksbehandling og arkivering av arkivverdige dokumenter, politisk saksbehandling, innsynsbehandling, personalsaker for ansatte i Narvik kommune, saksbehandling av tekniske saker i henhold til eByggesak og ePlansak, arkivering av barne- og elevmapper og tilgjengeliggjøring av dokumentasjon fra tidligere sak-arkivsystemer.
Narvik kommune ønsker at det skal gjennomgås andre relevante og relaterte moduler og integrasjoner til et slikt system, f.eks skjemaløsning, politisk møteportal, integrasjon med lønn- og økonomisystem, tilkobling SvarInn og SvarUt og evt andre felleskomponenter fra KS Fiks/KS Digital samt det som ellers leverandør tenker vil være relevant.
Sak-arkivløsningen skal være NOARK-godkjent, og vi forventer at løsningen til enhver tid er oppdatert på og i henhold til gjeldende lover, forskrifter og regler.
Leverandører som ønsker å bidra i markedsdialogen bes om å ta kontakt med Tim Skau i Narvik kommune, e-postadresse: tim.skau@narvik.kommune.no. Selv om fristen for henvendelser er 30. april, ønskes det at leverandører ikke avventer til da med å ta kontakt. Leverandører som ønsker å delta i markedsdialogen, vil bli invitert til dialog fortløpende.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av planlegging

    10. feb. 2025, 20:23

  2. Planlagt konkurransestart

    2 måneder

    1. aug. 2025, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner