Larvik Kommune
25/14812 - ERP-løsning - Markedsdialog
Larvik Kommune planlegger anskaffelsen av en ERP-løsning og inviterer til markedsdialog for å innhente tilbakemeldinger fra leverandører om tilgjengelige løsninger i markedet.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IT-konsulent og rådgivning
Narvik kommune planlegger anskaffelsen av et brukervennlig, moderne og intuitivt sak/arkivsystem som skal dekke dagens og fremtidens behov innen arkivsektoren. Leverandører inviteres til å delta i en markedsdialog for å gi innspill og bli kjent med kommunens behov, inkludert integrasjoner med andre systemer som lønn- og økonomisystemer. Interesserte leverandører bes om å kontakte Tim Skau i Narvik kommune for å delta i dialogen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProNarvik kommune skal anskaffe et brukervennlig, moderne og intuitivt sak/arkivsystem som dekker dagens behov for arkivering og samtidig legger til rette for fremtidens utvikling på arkivsektoren. Før konkurransen forberedes og kunngjøres, inviterer kommunen til markedsdialog for å bli bedre kjent med leverandørmarkedet, hvilke muligheter som finnes i dag og hvilke strategier som legges til grunn for videre utvikling av fremtidige sak/arkivløsninger. Behovene ny(e) løsning(er) skal dekke er bl.a daglig saksbehandling og arkivering av arkivverdige dokumenter, politisk saksbehandling, innsynsbehandling, personalsaker for ansatte i Narvik kommune, saksbehandling av tekniske saker i henhold til eByggesak og ePlansak, arkivering av barne- og elevmapper og tilgjengeliggjøring av dokumentasjon fra tidligere sak-arkivsystemer. Narvik kommune ønsker at det skal gjennomgås andre relevante og relaterte moduler og integrasjoner til et slikt system, f.eks skjemaløsning, politisk møteportal, integrasjon med lønn- og økonomisystem, tilkobling SvarInn og SvarUt og evt andre felleskomponenter fra KS Fiks/KS Digital samt det som ellers leverandør tenker vil være relevant. Sak-arkivløsningen skal være NOARK-godkjent, og vi forventer at løsningen til enhver tid er oppdatert på og i henhold til gjeldende lover, forskrifter og regler. Leverandører som ønsker å bidra i markedsdialogen bes om å ta kontakt med Tim Skau i Narvik kommune, e-postadresse: tim.skau@narvik.kommune.no. Selv om fristen for henvendelser er 30. april, ønskes det at leverandører ikke avventer til da med å ta kontakt. Leverandører som ønsker å delta i markedsdialogen, vil bli invitert til dialog fortløpende.
Larvik Kommune planlegger anskaffelsen av en ERP-løsning og inviterer til markedsdialog for å innhente tilbakemeldinger fra leverandører om tilgjengelige løsninger i markedet.
Kristiansund Kommune planlegger anskaffelsen av et moderne digitalt system for virksomhetsstyring og ønsker å invitere leverandører og andre aktører i markedet til en markedsdialog for å få bedre innsikt i tilgjengelige løsninger, teknologiske trender, kostnader og implementeringsmodeller.
Telemark Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et saksbehandlingssystem og arkivkjerne. Leverandører inviteres til å gi innspill til hvordan de kan bistå med å løse Telemark Fylkeskommunes behov.
Drammen kommune planlegger anskaffelsen av en ny ERP-løsning for å styrke innovasjonskapasiteten og effektivisere arbeidsprosessene gjennom økt bruk av teknologi og automatisering. Leverandører inviteres til å gi innspill til denne anskaffelsen gjennom en markedsdialog som består av et felles leverandørmøte, en markedsundersøkelse og individuelle leverandørmøter.
Abakus AS planlegger anskaffelsen av en KGV- og KAV-løsning og ønsker innspill på funksjonalitet, hvordan løsningen kan støtte effektiv samhandling og kontraktsforvaltning på tvers av 22 kommuner, samt pris-/lisensmodeller. Leverandører inviteres til markedsdialog for å gi innspill til denne anskaffelsen.