Brief

Pasientovervåkningssystemer

Haugesund Kommune planlegger anskaffelsen av en rammeavtale for kjøp og vedlikehold av velferdsteknologisk utstyr og tilhørende tjenester, med en estimert total verdi på 12 millioner kroner. Leverandører inviteres til å gi innspill til foreløpig utkast til konkurransegrunnlag, kravspesifikasjon, kundens tekniske plattform og prisskjema ved å sende innspill i Mercell.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Haugesund kommune skal gjennomføre en anskaffelse av velferdsteknologisk utstyr og tilhørende tjenester. I forbindelse med utarbeidelse av konkurransegrunnlaget ønsker Oppdragsgiver å gjennomføre en markedsdialog. Formålet med markedsdialogen er å få innspill fra markedet til foreløpig utkast til konkurransegrunnlag, oppdragsgivers kravspesifikasjon, kundens tekniske plattform og prisskjema. Utkastene er under utarbeidelse, og kan være gjenstand for endringer frem til kunngjøring. All informasjon i dette dokumentet, samt annen informasjon som fremkommer i forbindelse med markedsdialogen, er derfor ikke bindende for Oppdragsgiver eller andre deltakere av avtalen. Frist for tilbakemelding: Vi ber om at innspill sendes i Mercell innen onsdag 08. oktober 2025 12:00.

    Kontakt navn
    Leila Hadjaeva
    Kontakt telefon
    +47 52743000
    Adresse
    Rådhusgata 66, 5528 HAUGESUND

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner