Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

PR- og kommunikasjon

Norsk Tipping AS har inngått avtale med Dentsu Norge AS for markedsføringstjenester til å levere strategisk rådgivning, operativ gjennomføringskraft og arbeidsprosesser. Anbudets vekting var kompetanse og erfaring: 54% (23% + 31%), samarbeidsmodell: 31% (20% + 11%), pris: 14%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinnere
  • Dentsu Norge AS
  • Essencemediacom Norway AS
Andre tilbydere
  • Bas Kommunikasjon AS
  • Eidra Consulting AS
  • Publicis Communications Norway AS
  • Try Opt AS
    • Emergeco AS
    • Try Dig AS
Kontraktsverdi
450 000 000 kr

Om anbudet

    Anskaffelsen skal sikre Norsk Tipping strategisk, taktisk og operasjonell støtte knyttet til selskapets synlighet og markedsføring. Målet er å bidra til effektiv markedsføring gjennom strategisk rådgivning, operativ gjennomføringskraft,  effektive arbeidsprosesser med optimal verktøystøtte. Markedsarbeidet skal være basert på målstyring, innsikt, effektivitet og drives etter agile prinsipper.

    Kontakt navn
    Trond Trondsgård Willard
    Kontakt telefon
    +47 62514000
    Adresse
    Måsåbekkvegen 20, 2315 HAMAR

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Markedsteknologi, prosessledelse og mediebyråtjenester

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner