Anbudsoversikt for Maskinentreprenørtjenester, rammeavtale

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Anleggs- og veibygging

Ullensaker Kommune søker leverandører for en rammeavtale om maskinentreprenørtjenester i kommunene Gjerdrum, Hurdal, Nannestad, Nes og Ullensaker i Viken. Avtalen dekker vedlikeholdsarbeider innen vann og avløp, kommunale veier og eiendommer, samt utskifting/sanering og mindre nyanlegg. Tildelingskriteriene er pris (30%), løsningsforslag (30%), oppdragsspesifikk kompetanse (10%), og miljø (30%). Leverandører må dokumentere oppdragsspesifikk kompetanse.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Maskinentreprenørtjenester, rammeavtale
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Jacob Sebastian Scheid
Kontakt telefon
+47
Adresse
Furusethgata 12, 2050 JESSHEIM
Lokasjon
Beskrivelse
Kommunene Gjerdrum, Hurdal, Nannestad, Nes og Ullensaker ønsker rammeavtaler med leverandører for levering av maskinentreprenørtjenester. Kommunene utfører en del av dette arbeidet med egne maskiner og ansatte i egenregi. Denne rammeavtalen er ment både å dekke de arbeider der kommunen kjøper hele tjenesten, eller bare leier inn hjelp som et supplement til egen arbeidskraft. Dette vil i hovedsak være vedlikeholdsarbeider innenfor vann og avløp, kommunale veier og kommunale eiendommer, men også arbeider med utskifting/sanering og mindre nyanlegg kan forekomme. Anslått verdi per år og maksimalverdi for hele avtaleperioden per gruppe, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning er oppgitt i punkt 1.1.4. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som TED - Åpen anbudskonkurranse etter forskriftens Del I og III. Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Forhandlinger er ikke tillatt. Anskaffelsen er kunngjort i DOFFIN- og TED- databasen.
Tildelingskriterium 1
Priser og kostnader
Tildelingskriterium 2
Løsningsforslag
Tildelingskriterium 3
Oppdragsspesifikk kompetanse
Tildelingskriterium 4
Miljø
Kvalifikasjonskrav 1
Attester for skatt og MVA
Kvalifikasjonskrav 2
Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:
Kvalifikasjonskrav 4
Denne oppfyller de objektive og ikke-diskriminerende kriterier eller regler som skal anvendes for å velge ut antallet av leverandører på følgende måte: Hvis det anmodes om visse attester eller andre former for dokumentasjon, angis for hver enkelt om leverandøren er i besittelse av dokumentene som etterspørres:
Hvis noen av disse attestene eller andre former for dokumentasjon er tilgjengelige i elektronisk form , angis dette for hver enkelt:

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    11. apr. 2025, 10:15

  2. Frist for spørsmål

    7. mai 2025, 22:00

  3. Frist for innlevering

    19. mai 2025, 10:00

  4. Åpningsdato

    19. mai 2025, 10:01

  5. Startdato for avtale

    2 måneder

    10. juli 2025, 00:00

  6. Vedståelsesfrist

    17. aug. 2025, 10:00

  7. Sluttdato for avtale

    9. juli 2027, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner