Anbudsoversikt for Medisinsk forbruksmateriell

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Farmasøytisk engroshandel

Innkjøpssamarbeidets kommuner Dovre, Lesja, Lom, Sel, Skjåk og Vågå har til hensikt å inngå rammeavtale om levering av medisinsk forbruksmateriell til den enkelte virksomhet i kommunene. Dette omfatter blant annet omsorgssenter, helsehus, sykehjem og legekontor.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Medisinsk forbruksmateriell
Estimert verdi
40 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Erklæres: Attest for skatt og merverdiavgift skal leveres sammen med tilbudet. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige.
Kvalifikasjonskrav 2

Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å oppfylle kontrakten. Oppdragsgiver vil selv innhente kredittvurdering fra Bisnode Norge. Alternativ: Dersom tilbyder ikke har rating hos Bisnode, kan tilbyder alternativt legge ved årsregnskap fra siste to år. Regnskap må inneholde noter, styrets beretning og revisjons-beretning. Leveres sammen med tilbudet.
Kvalifikasjonskrav 3

Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser. Liste med oversikt over tilsvarende leveranser siste 3 år. Listen skal som minimum inneholde: • Navn kunde • Kontraktsverdi og omfang • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen. Vedlegg 4 benyttes som mal. Leveres sammen med tilbudet. Leverandøren skal ha godt system for kvalitetsstyring. Ved tilbudstidspunkt skal oppfyllelse av kravet erklæres i ESPD-skjema. Kravet skal dokumenteres oppfylt på forespørsel fra oppdragsgiver. En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetsstyring med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar og kontinuerlig analyse og forbedring.. Dersom leverandøren er sertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende standarder vil det være tilfredsstillende å fremlegge kopi av gyldig sertifikat. Tilbyder skal ha et bevisst forhold til miljø og samfunnsansvar. Tilbyder skal etterleve de lover og forskrifter som til enhver tid er gjeldende. Se nærmere Oppdragsgivers kravspesifikasjon for utfyllende informasjon. Erklæres: Bes om at tilbyder fremlegger liste og dokumentasjon/sertifikat eller tilsvarende sammen med tilbudet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner