Anbudsoversikt for Medisinsk sakkyndig ved søknad om tilskudd for flyktninger med nedsatt funksjonsevne og/eller atf…
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Helse- og sosial tjenesteyting
IMDi forvalter en tilskuddsordning som skal dekke ekstraordinære kostnader for kommuner som bosetter personer med alvorlig og kjent nedsettelse av funksjonsevne og/eller atferdsvansker. I forbindelse med vurderingen av disse søknadene ønsker IMDi å tilknytte seg kvalifiserte personer eller instanser for å gi en medisinsk vurdering basert på dokumentasjon.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Medisinsk sakkyndig ved søknad om tilskudd for flyktninger med nedsatt funksjonsevne og/eller atferdsvansker
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 4 000 000,00 kr
- Varighet
- 36 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Norske selskaper: - Firmaattest (foretaksregister) - Minst to av leverandørens tilbudte personell skal være ført opp i Helsepersonellregisteret (faglig register) og ha gjennomført profesjonsstudiet i medisin for leger (eller tilsvarende). Hvorav minst en har gjennomført spesialistutdanning for leger (eller tilsvarende) Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister og at minst to av leverandørens tilbudte personell er registrert i et faglig register i den staten leverandøren er etablert.
Dokumentasjon på at minst to av leverandørens tilbudte personell har gjennomført profesjonsstudiet i medisin (eller tilsvarende), hvorav minst en har gjennomført spesialistutdanning for leger (eller tilsvarende). Videre at personene er ført opp i det nasjonale helsepersonellregisteret i det landet personene er etablert i. Beskrivelse av leverandørens tre mest relevante oppdrag i løpet av de siste tre årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.