Anbudsoversikt for Møteroms- og samhandlingsløsninger til Storgata 33

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Audiovisuelt utstyr og tjenester

I arbeidet med å oppnå mer formål og bedre samhandling har ledelsen besluttet at vi sammen med våre datterselskap skal re-lokaliseres fra Drøbak til nytt hovedkontor i Storgata 33 i Oslo. Tentativ innflyttingsdato er satt til fredag 22. juni. Vi jobber kontinuerlig for å oppnå mer formål og er avhengig av effektive verktøy for samhandling, og i den forbindelse ser vi etter et langvarig partnerskap med en solid, kompetent og pliktoppfyllende rådgiver og leverandør av lyd- og bildeløsninger som kan dekke vårt behov for møteromsfasiliteter i våre 15-18 nye «samhandlingsrom» (inkl. møterom/innovasjonsrom/stillerom/kantine/m.m.) I våre nye lokaler ønsker vi oss en moderne, standardisert og brukervennlig løsning tilpasset definerte behov/funksjon for samhandling i hvert enkelt møterom. I tillegg ønsker vi å gjenbruke mest mulig av eksisterende utstyr.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Møteroms- og samhandlingsløsninger til Storgata 33

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner