Anbudsoversikt for Møteroms- og samhandlingsløsninger til Storgata 33
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Audiovisuelt utstyr og tjenester
I arbeidet med å oppnå mer formål og bedre samhandling har ledelsen besluttet at vi sammen med våre datterselskap skal re-lokaliseres fra Drøbak til nytt hovedkontor i Storgata 33 i Oslo. Tentativ innflyttingsdato er satt til fredag 22. juni. Vi jobber kontinuerlig for å oppnå mer formål og er avhengig av effektive verktøy for samhandling, og i den forbindelse ser vi etter et langvarig partnerskap med en solid, kompetent og pliktoppfyllende rådgiver og leverandør av lyd- og bildeløsninger som kan dekke vårt behov for møteromsfasiliteter i våre 15-18 nye «samhandlingsrom» (inkl. møterom/innovasjonsrom/stillerom/kantine/m.m.) I våre nye lokaler ønsker vi oss en moderne, standardisert og brukervennlig løsning tilpasset definerte behov/funksjon for samhandling i hvert enkelt møterom. I tillegg ønsker vi å gjenbruke mest mulig av eksisterende utstyr.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Møteroms- og samhandlingsløsninger til Storgata 33
- Kategori (CPV)