Anbudsoversikt for Ny konkurranse Arkitekt- og rådgivende ingeniørtjenester, rammeavtale
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Byggeteknisk konsulentvirksomhet
Konkurransen gjelder inngåelse av rammeavtale med totalleverandører innen områdene arkitekttjenester og rådgivende ingeniørtjenester. Deltagere i anskaffelsen: • Levanger kommune • Steinkjer kommune • Verran kommune • Snåsa kommune• Inderøy kommune• Verdal kommune • Steinkjerbygg (opsjon) Steinkjer og Verran kommune ble slått sammen fra 1.1.2020. Anskaffelsen har som formål å sikre kommunene tilgang på på slike tjenester til gjennomføring og kvalitetssikring av nybygg, byggeutvikling og vedlikehold av den eiendomsmassen kommunene forvalter. Anskaffelsen er delt i fem grupper, se pkt. 1.1.4 nedenfor. Anskaffelsens verdi anslåes til ca. kr 4.000.000,- eks mva til per år. Volumet er avhengige av politiske beslutninger og må uansett betraktes som anslag og er ikke bindende. Anskaffelsen omfatter ikke allerede påbegynte oppdrag, med mindre annet bestemmes av oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Ny konkurranse Arkitekt- og rådgivende ingeniørtjenester, rammeavtale
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Kvalifikasjonskrav Oppdragsgiver stiller krav til leverandørenes kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskrav er minimumskrav til leverandørens tekniske kvalifikasjoner og finansielle og økonomiske stilling. Leverandørens kvalifikasjoner vil bli vurdert ut fra innlevert dokumentasjon. Leverandører må dokumentere at samtlige krav er oppfylt for å få sine tilbud evaluert. Kravene til dokumentasjon angis nedenfor i tilknytning til det enkelte kvalifikasjonskrav. For å delta i konkurransen må leverandøren fylle ut det elektroniske egenerklæringsskjemaet (ESPD), iht. forskriftens §17-1.
Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Dette gjelder også for eventuelle underleverandører du trenger for å oppfylle kontrakten. Dette kravet gjelder kun for norske leverandører, jf. FOA §7-2. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi.