Anbudsoversikt for Ny leikeplass i Gol Sentrum, totalentreprise

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Lekeplassutstyr og utforming

Gol Kommune trenger totalentreprise for å levere en ny lekeplass i Gol sentrum. Konkurransen gjelder etablering av en helt ny lekeplass som skal lokalisert til sentrumsområdet i Gol.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Ny leikeplass i Gol Sentrum, totalentreprise
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Tor Kristian Kristiansen
Kontakt telefon
+47 32 02 90 00
Adresse
Gamlevegen 4, 3550 GOL
Lokasjon
Beskrivelse
Konkurransen gjelder etablering av ny leikeplass i Gol sentrum.
Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 4.000.000,- eks. mva. Verdien er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Oppdragsgiver tar forbehold om avlysning av konkurransen, blant annet i forbindelse med budsjettmessig dekning og politisk godkjenning.
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som Åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del I og II
Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud.
Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer.
Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 2, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen.
Anskaffelsen er kunngjort  i DOFFIN- databasen.
Kvalifikasjonskrav 1
Attester for skatt og MVA
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Leverandøren skal i tillegg levere skatteattest fra alle underleverandører dersom kontraktssummen for den enkelte underleverandør overstiger kr 500.000,- eks. mva. (§7-2(3)). Dette skal leveres senest ved kontraktsinngåelse.
Kvalifikasjonskrav 2
Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling
Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    15. feb. 2024, 11:00

  2. Frist for spørsmål

    14. mars 2024, 23:00

  3. Frist for innlevering

    22. mars 2024, 11:00

  4. Startdato for avtale

    17. apr. 2024, 00:00

  5. Sluttdato for avtale

    30. aug. 2024, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner