Anbudsoversikt for Ny mannskapsbil til Nord-Odal Brannvesen 2023-2025

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Brann- og redningskjøretøy

Nord-Odal Kommune trenger en lastebil med 2 aksler og plass til 5 personer for å levere en ny mannskapsbil i Innlandet over 18 måneder til en verdi av 4 800 000 NOK. Bilen skal ha en vanntank på minst 3000 liter og pumpekapasitet på minst 3000 l/min ved 10 bar. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende oppdrag de siste tre årene og ha et miljøledelsessystem som er sertifisert eller kan dokumentere tilsvarende miljøtiltak. Anbudets vekting er pris: 55%, kvalitet: 20%, service: 15% og leveringstid: 10%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Ny mannskapsbil til Nord-Odal Brannvesen 2023-2025
Kategori (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
4 800 000,00 kr
Varighet
18 måneder
Tildelingskriterium 1
Pris
Pris
Tildelingskriterium 2
Kvalitet
Tildelingskriterium 3
Service
Tildelingskriterium 4
Leveringstid
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.
Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som er lik A (kredittverdig) eller bedre, målt ut fra Bisnode Norge AS’ AAA-ratingsystem – eller tilsvarende score fra andre velrenommerte ratingselskap. Ratingen skal basere seg på siste kjente regnskapstall og være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper eller selskaper uten innrapporteringsplikt til Brønnøysundregistrene vil ikke alltid kunne levere kredittrating som dokumentasjon på at kvalifikasjonskravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil dette likevel kunne kompenseres med å levere alternativ dokumentasjon sammen med tilbudet.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag.
Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene, vedlegg 6 – Svarskjema erfaring skal fylles ut. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandør skal ha et miljøledelsessystem.
Dokumentasjonskrav: Sertifisering iht. ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende miljøledelsesstandarder. Hvis leverandør ikke har en slik sertifisering kan annen dokumentasjon på tilsvarende miljøledelsestiltak godtas. Leverandør skal i så fall redegjøre for hvorfor de iverksatte miljøledelsestiltak anses til å være tilsvarende til standardene nevnt ovenfor
Kvalifikasjonskrav 5
Tilbyder skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem.
Redegjør for leverandørens kvalitetssikringssystem og rutiner som dokumenterer at kravet er dekt. Dersom dette er beskrevet i firmaets kvalitetssystem i samsvar med ISO 9001, eller tilsvarende 3.partsverifiserte system, er det nok å legge fram et gyldig sertifikat.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner