Brief

Kontor- og utskriftsløsninger

Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring planlegger anskaffelsen av tjenester for ombruk og gjenvinning av IKT-utstyr, med en estimert total verdi på 60 millioner kroner. Leverandører oppfordres til å gi innspill til anskaffelsen ved å besvare en spørreundersøkelse som en del av markedsdialogen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    DFØ v/ Statens innkjøpssenter har en eksisterende fellesavtale om ombruk og gjenvinning av IKT-utstyr. Fellesavtalen tredde i kraft 15. februar 2023 og varer i to år, med opsjon om forlengelse i inntil to år. Utløpet av den nåværende avtaleperioden er grunnen til at vi nå igangsetter en anskaffelsesprosess for å etablere en ny statlig fellesavtale på dette området. Formålet med denne markedsundersøkelsen er å innhente relevante innspill og erfaringer fra markedet. Det er utarbeidet en kort spørreundersøkelse som en del av markeds dialogen, for å få innspill til hvordan den kommende anskaffelsen best kan tilpasses både oppdragsgivers behov og leverandørenes muligheter. Vi oppfordrer leverandører til å benytte anledningen til å gi konstruktive og konkrete tilbakemeldinger, slik at anskaffelsen etableres på en hensiktsmessig måte for alle parter. For å gi et godt grunnlag for besvarelsen, er de viktigste anbudsdokumentene fra forrige konkurranse lagt ved. Disse kan brukes som referanse ved utfylling av enkelte spørsmål i undersøkelsen.

    Kontakt navn
    Junaid Aftab
    Kontakt telefon
    +47 48294194
    Kontakt e-post
    junaid.aftab@dfo.no
    Adresse
    Lørenfaret 1C, 0585 OSLO

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner