Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Laboratorie- og analyseutstyr

Sykehusinnkjøp HF trenger generelle forbruksvarer til patologi ved helseforetakene i Helse Vest RHF, som omfatter Rogaland og Vestland, gjennom en rammeavtale over 6 år. Avtalen gjelder levering av ulike typer forbruksvarer til patologiske avdelinger, inkludert knivblader og mikrotomkniver, kassetter og tilbehør til vevsprøver, merkepenner, objektglass og dekkglass, samt forbruksvarer til printere og frysesnitt. Produktene skal benyttes i forbindelse med preparering, merking, oppbevaring og analyse av vevsprøver, både til rutinediagnostikk og spesialundersøkelser. Det skal inngås rammeavtale på totalt 18 delkontrakter, og tilbydere kan gi tilbud på én, flere eller alle delkontraktene.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    NB! Dette er en ny utlysning av en avlyst konkurranse med samme navn. Det skal inngås en rammeavtale som omfatter totalt 18 delkontrakter. NB: Det er ikke delt opp i delkontrakter i Mercell, slik at det skal kun inngis et samlet tilbud på de delkontraktene som er aktuelle. Tilbydere kan gi tilbud på én, flere eller alle delkontraktene. Se Vedlegg 1 - Tilbudsbrev for nærmere instruks. Avtalen gjelder levering av ulike typer forbruksvarer til patologiske avdelinger ved ulike helseforetak i Helse Vest RHF. Delkontraktene dekker et bredt spekter av forbruksvarer som benyttes i patologiavdelinger, inkludert knivblader og mikrotomkniver, kassetter og tilbehør til vevsprøver, merkepenner, objektglass og dekkglass, samt forbruksvarer til printere og frysesnitt. Produktene skal benyttes i forbindelse med preparering, merking, oppbevaring og analyse av vevsprøver, både til rutinediagnostikk og spesialundersøkelser. Det skal inngås rammeavtale på totalt 18 delkontrakter. Forbruk er estimert i Bilag 1 – Prisskjema. Oppdragsgiver har oppgitt et estimat på årlig forbruk, men forplikter seg ikke gitt estimat. For å dekke et eventuelt økt behov de neste årene vil estimert forbruk kunne økes med opptil 50%. Dersom det etterspørres ulike varianter av en vare (f.eks. "flere farger") må Tilbyder legge inn de ulike artikkelnumrene i egne varelinjer ved aktuelt punkt i prisskjemaet. Se Bilag 2 - Kravspesifikasjon og Bilag 1 - Prisskjema for nærmere beskrivelse.Hovedtrekkene i prosedyrenNB! Dette er en ny utlysning av en avlyst konkurranse med samme navn. Det skal inngås en rammeavtale som omfatter totalt 18 delkontrakter. NB: Det er ikke delt opp i delkontrakter i Mercell, slik at det skal kun inngis et samlet tilbud på de delkontraktene som er aktuelle. Tilbydere kan gi tilbud på én, flere eller alle delkontraktene. Se Vedlegg 1 - Tilbudsbrev for nærmere instruks. Avtalen gjelder levering av ulike typer forbruksvarer til patologiske avdelinger ved ulike helseforetak i Helse Vest RHF. Delkontraktene dekker et bredt spekter av forbruksvarer som benyttes i patologiavdelinger, inkludert knivblader og mikrotomkniver, kassetter og tilbehør til vevsprøver, merkepenner, objektglass og dekkglass, samt forbruksvarer til printere og frysesnitt. Produktene skal benyttes i forbindelse med preparering, merking, oppbevaring og analyse av vevsprøver, både til rutinediagnostikk og spesialundersøkelser. Det skal inngås rammeavtale på totalt 18 delkontrakter. Forbruk er estimert i Bilag 1 – Prisskjema. Oppdragsgiver har oppgitt et estimat på årlig forbruk, men forplikter seg ikke gitt estimat. For å dekke et eventuelt økt behov de neste årene vil estimert forbruk kunne økes med opptil 50%. Dersom det etterspørres ulike varianter av en vare (f.eks. "flere farger") må Tilbyder legge inn de ulike artikkelnumrene i egne varelinjer ved aktuelt punkt i prisskjemaet. Se Bilag 2 - Kravspesifikasjon og Bilag 1 - Prisskjema for nærmere beskrivelse.

    Kontakt navn
    Postmottak Sykehusinnkjøp
    Kontakt telefon
    +47 78950700
    Adresse
    Hermetikken Tollbugata 7, 9800 VADSØ

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Ny utlysning - Generelle forbruksvarer til patologi ved helseforetakene i Helse Vest RHF
Tilleggskoder

Ingen tilleggskoder fra innkjøper …

Varighet
72 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner