NB! Dette er en ny utlysning av en avlyst konkurranse med samme navn. Det skal inngås en rammeavtale som omfatter totalt 18 delkontrakter. NB: Det er ikke delt opp i delkontrakter i Mercell, slik at det skal kun inngis et samlet tilbud på de delkontraktene som er aktuelle. Tilbydere kan gi tilbud på én, flere eller alle delkontraktene. Se Vedlegg 1 - Tilbudsbrev for nærmere instruks. Avtalen gjelder levering av ulike typer forbruksvarer til patologiske avdelinger ved ulike helseforetak i Helse Vest RHF. Delkontraktene dekker et bredt spekter av forbruksvarer som benyttes i patologiavdelinger, inkludert knivblader og mikrotomkniver, kassetter og tilbehør til vevsprøver, merkepenner, objektglass og dekkglass, samt forbruksvarer til printere og frysesnitt. Produktene skal benyttes i forbindelse med preparering, merking, oppbevaring og analyse av vevsprøver, både til rutinediagnostikk og spesialundersøkelser. Det skal inngås rammeavtale på totalt 18 delkontrakter. Forbruk er estimert i Bilag 1 – Prisskjema. Oppdragsgiver har oppgitt et estimat på årlig forbruk, men forplikter seg ikke gitt estimat. For å dekke et eventuelt økt behov de neste årene vil estimert forbruk kunne økes med opptil 50%.
Dersom det etterspørres ulike varianter av en vare (f.eks. "flere farger") må Tilbyder legge inn de ulike artikkelnumrene i egne varelinjer ved aktuelt punkt i prisskjemaet.
Se Bilag 2 - Kravspesifikasjon og Bilag 1 - Prisskjema for nærmere beskrivelse.Hovedtrekkene i prosedyrenNB! Dette er en ny utlysning av en avlyst konkurranse med samme navn. Det skal inngås en rammeavtale som omfatter totalt 18 delkontrakter. NB: Det er ikke delt opp i delkontrakter i Mercell, slik at det skal kun inngis et samlet tilbud på de delkontraktene som er aktuelle. Tilbydere kan gi tilbud på én, flere eller alle delkontraktene. Se Vedlegg 1 - Tilbudsbrev for nærmere instruks. Avtalen gjelder levering av ulike typer forbruksvarer til patologiske avdelinger ved ulike helseforetak i Helse Vest RHF. Delkontraktene dekker et bredt spekter av forbruksvarer som benyttes i patologiavdelinger, inkludert knivblader og mikrotomkniver, kassetter og tilbehør til vevsprøver, merkepenner, objektglass og dekkglass, samt forbruksvarer til printere og frysesnitt. Produktene skal benyttes i forbindelse med preparering, merking, oppbevaring og analyse av vevsprøver, både til rutinediagnostikk og spesialundersøkelser. Det skal inngås rammeavtale på totalt 18 delkontrakter. Forbruk er estimert i Bilag 1 – Prisskjema. Oppdragsgiver har oppgitt et estimat på årlig forbruk, men forplikter seg ikke gitt estimat. For å dekke et eventuelt økt behov de neste årene vil estimert forbruk kunne økes med opptil 50%.
Dersom det etterspørres ulike varianter av en vare (f.eks. "flere farger") må Tilbyder legge inn de ulike artikkelnumrene i egne varelinjer ved aktuelt punkt i prisskjemaet.
Se Bilag 2 - Kravspesifikasjon og Bilag 1 - Prisskjema for nærmere beskrivelse.