Anbudsoversikt for OFA – Leker innendørs og utendørs til barnehager, skoler og kommunale lekeplasser

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Lekeplassutstyr og utforming

Offentlige fellesinnkjøp på Agder (OFA) ønsker med dette å meddele markedet om at vi vil gjennomføre en åpen anbudskonkurranse om å levere følgende til vårt kommunale samarbeid: 1: Leker og apparater utendørs 2: Leker (hovedsakelig for innendørs bruk) 3: Formingsmateriell Tilbydere kan levere et tilbud på del 1 og/eller del 2+3. Det er ikke anledning til å kun levere tilbud på del 2 eller 3. Vi har de siste fire årene hatt en avtale med Lekolar på del 1 + 2, mens del 3 er ny for oss. Ettersom vi ikke har gjennomført dialogmøter med markedet forut for denne utlysningen, så velger vi å la konkurransen ligge tilgjengelig i et lengre tidsintervall enn hva kravene tilsier. All korrespondanse skal foregå elektronisk gjennom vårt system for elektronisk kommunikasjon og tilbudslevering, KGV fra EU-Supply.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Vinnere
  • Lekolar AS
  • av form as
Antall mottatte tilbud
9
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Maksimal rammeavtaleverdi
Opptil 12 000 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
OFA – Leker innendørs og utendørs til barnehager, skoler og kommunale lekeplasser
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Sturle Hamre
Kontakt telefon
+38 074730
Kontakt e-post
sth@vaf.no
Adresse
,
Beskrivelse
Offentlige fellesinnkjøp på Agder (OFA) ønsker med dette å meddele markedet om at vi vil gjennomføre en åpen anbudskonkurranse om å levere følgende til vårt kommunale samarbeid: 1: Leker og apparater utendørs 2: Leker (hovedsakelig for innendørs bruk) 3: Formingsmateriell Tilbydere kan levere et tilbud på del 1 og/eller del 2+3. Det er ikke anledning til å kun levere tilbud på del 2 eller 3. Vi har de siste fire årene hatt en avtale med Lekolar på del 1 + 2, mens del 3 er ny for oss. Ettersom vi ikke har gjennomført dialogmøter med markedet forut for denne utlysningen, så velger vi å la konkurransen ligge tilgjengelig i et lengre tidsintervall enn hva kravene tilsier. All korrespondanse skal foregå elektronisk gjennom vårt system for elektronisk kommunikasjon og tilbudslevering, KGV fra EU-Supply.

Tidslinje

  1. Kontraktsinngåelse

    15. mars 2019, 00:00

  2. Kunngjøring av resultat

    8. juni 2019

Se aktive konkurranser som ligner