Beskrivelse
Tildelingskriteriet Kvalitet, oppdragsforståelse og metodikk vil i evalueringen bli vurdert etter følgende forhold: Tilbyder skal i tilbudet beskrive det tilbyder oppfatter som viktige elementer i en fylkeskommunal/ kommunal forsikring og hvordan disse vil bli ivaretatt ved tilbudsinnhenting på forsikring. Forsikringer for ansatte, elever, barnehagebarn og andre barn, bygg, kjøretøy, ansvar og reiseforsikringer skal omtales. Tilbyder skal i tilbudet beskrive forsikringsløsninger som minimaliserer behov for innrapportering og oppdatering av personer og ting som er dekket av forsikringen, både ved tilbudsinnhenting og underveis i forsikringsperioden. Tilbyder skal beskrive hvordan kommunikasjon med oppdragsgiver er tiltenkt i avtaleperioden. Dette omfatter også all bistand ved oppfølging av skadesaker fra de oppstår til de avsluttes. Tilbyder skal beskrive omfang/avgrensninger av tilleggsbistand knyttet til kravspesifikasjonens pkt. 11 og opsjonen. Tilbyder skal gi tilgang til demoversjon av elektroniske løsninger med reelle data i evalueringsperioden for evaluering av detaljgrad i database, oversikter, rapporteringer og rapporter, skjema, skademeldinger mv. Listen er ikke uttømmende. Oppdragsgiver vil evaluere løsningenes funksjonalitet og brukervennlighet. Tilbyder kan bruke Vedlegg 2 for å samle inn besvarelser på ovennevnte punkt. Se vedlegg 2 for begrensninger i antall sider tilbydere kan leveres inn.
Evalueringsmetode
Tildelingskriteriet Kvalitet, oppdragsforståelse og metodikk vil i evalueringen bli vurdert etter følgende forhold: * Tilbyder skal i tilbudet beskrive det tilbyder oppfatter som viktige elementer i en fylkeskommunal/ kommunal forsikring og hvordan disse vil bli ivaretatt ved tilbudsinnhenting på forsikring. Forsikringer for ansatte, elever, barnehagebarn og andre barn, bygg, kjøretøy, ansvar og reiseforsikringer skal omtales. * Tilbyder skal i tilbudet beskrive forsikringsløsninger som minimaliserer behov for innrapportering og oppdatering av personer og ting som er dekket av forsikringen, både ved tilbudsinnhenting og underveis i forsikringsperioden. * Tilbyder skal beskrive hvordan kommunikasjon med oppdragsgiver er tiltenkt i avtaleperioden. Dette omfatter også all bistand ved oppfølging av skadesaker fra de oppstår til de avsluttes. * Tilbyder skal beskrive omfang/avgrensninger av tilleggsbistand knyttet til kravspesifikasjonens pkt. 11 og opsjonen. * Tilbyder skal gi tilgang til demoversjon av elektroniske løsninger med reelle data i evalueringsperioden for evaluering av detaljgrad i database, oversikter, rapporteringer og rapporter, skjema, skademeldinger mv. Listen er ikke uttømmende. Oppdragsgiver vil evaluere løsningenes funksjonalitet og brukervennlighet. * Tilbyder kan bruke Vedlegg 2 for å samle inn besvarelser på ovennevnte punkt. Se vedlegg 2 for begrensninger i antall sider tilbydere kan leveres inn.