Brief

Forsikringstjenester

Ofa Iks trenger forsikringsmeglingstjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Formålet er å oppnå optimale forsikringsløsninger for personal- og skadeforsikring for alle deler av oppdragsgivers forvaltning, inkludert fylkeskommunale/kommunale foretak. Tildelingskriteriene er kvalitet, oppdragsforståelse og metodikk (50%), pris (30%), og kompetanse og erfaring på tilbudt personell (20%). For kompetanse og erfaring skal det leveres CV for konsulentene, med mulighet for å beskrive inntil to prosjekter gjennomført for offentlige oppdragsgivere per konsulent.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Det overordnede formålet med anskaffelsen er å oppnå optimale forsikringsløsninger for oppdragsgivers personal- og skadeforsikring. Når annet ikke er sagt skal forsikringene omfatte alle deler av oppdragsgivers forvaltning, inklusiv fylkeskommunale/ kommunale foretak som er organisert etter kommuneloven. Antallsoppgavene som er beskrevet i vedleggene beskriver tilstanden hos oppdragsgiver på et gitt tidspunkt. Det foregår endringer hele tiden i antall ansatte og hvilke eiendommer, kjøretøy og annet som oppdragsgiver eier. For ansattmassen regnes endringer i løpet av kalenderåret på under 10 % som ikke rapporteringspliktig til forsikringsselskapet. For eiendeler er det tatt inn krav om visse forsikringer av uteglemte/feilskrevne eiendeler.

    Kontakt navn
    Bjarki Steinarsson.
    Kontakt telefon
    +47 98997537
    Adresse
    Kjøita 40, 4630 KRISTIANSAND S

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Dokumentasjon: Ferdig utfylt Vedlegg 3 Pris- og produktskjema. Oppdragsgiver vekter fastpriselementet til forsikring i prisskjemaet 85% og opsjonsprisen 15%. Tilbydere vil få en samlet score for hele kriteriet og ikke delt på de to forskjellige priselementene pga oppdragsgivers taushetsplikt jf. forvaltningslovens § 13 første ledd 2. Prispostene vil bli evaluert uavhengig av hverandre, dvs. en tilbyder kan få 10 poeng på fast pris og 5 poeng på opsjonspris. Samlet score blir da ((10 * 0,85) + (5* 0,15))*0,3 = 2,78 poeng.

    Evalueringsmetode

    Oppdragsgiver vekter fastpriselementet til forsikring i prisskjemaet 85% og opsjonsprisen 15%. Tilbydere vil få en samlet score for hele kriteriet og ikke delt på de to forskjellige priselementene pga oppdragsgivers taushetsplikt jf. forvaltningslovens § 13 første ledd 2. Prispostene vil bli evaluert uavhengig av hverandre, dvs. en tilbyder kan få 10 poeng på fast pris og 5 poeng på opsjonspris. Samlet score blir da ((10 * 0,85) + (5* 0,15))*0,3 = 2,78 poeng.

    Beskrivelse

    Tildelingskriteriet Kvalitet, oppdragsforståelse og metodikk vil i evalueringen bli vurdert etter følgende forhold: Tilbyder skal i tilbudet beskrive det tilbyder oppfatter som viktige elementer i en fylkeskommunal/ kommunal forsikring og hvordan disse vil bli ivaretatt ved tilbudsinnhenting på forsikring. Forsikringer for ansatte, elever, barnehagebarn og andre barn, bygg, kjøretøy, ansvar og reiseforsikringer skal omtales. Tilbyder skal i tilbudet beskrive forsikringsløsninger som minimaliserer behov for innrapportering og oppdatering av personer og ting som er dekket av forsikringen, både ved tilbudsinnhenting og underveis i forsikringsperioden. Tilbyder skal beskrive hvordan kommunikasjon med oppdragsgiver er tiltenkt i avtaleperioden. Dette omfatter også all bistand ved oppfølging av skadesaker fra de oppstår til de avsluttes. Tilbyder skal beskrive omfang/avgrensninger av tilleggsbistand knyttet til kravspesifikasjonens pkt. 11 og opsjonen. Tilbyder skal gi tilgang til demoversjon av elektroniske løsninger med reelle data i evalueringsperioden for evaluering av detaljgrad i database, oversikter, rapporteringer og rapporter, skjema, skademeldinger mv. Listen er ikke uttømmende. Oppdragsgiver vil evaluere løsningenes funksjonalitet og brukervennlighet. Tilbyder kan bruke Vedlegg 2 for å samle inn besvarelser på ovennevnte punkt. Se vedlegg 2 for begrensninger i antall sider tilbydere kan leveres inn.

    Evalueringsmetode

    Tildelingskriteriet Kvalitet, oppdragsforståelse og metodikk vil i evalueringen bli vurdert etter følgende forhold: * Tilbyder skal i tilbudet beskrive det tilbyder oppfatter som viktige elementer i en fylkeskommunal/ kommunal forsikring og hvordan disse vil bli ivaretatt ved tilbudsinnhenting på forsikring. Forsikringer for ansatte, elever, barnehagebarn og andre barn, bygg, kjøretøy, ansvar og reiseforsikringer skal omtales. * Tilbyder skal i tilbudet beskrive forsikringsløsninger som minimaliserer behov for innrapportering og oppdatering av personer og ting som er dekket av forsikringen, både ved tilbudsinnhenting og underveis i forsikringsperioden. * Tilbyder skal beskrive hvordan kommunikasjon med oppdragsgiver er tiltenkt i avtaleperioden. Dette omfatter også all bistand ved oppfølging av skadesaker fra de oppstår til de avsluttes. * Tilbyder skal beskrive omfang/avgrensninger av tilleggsbistand knyttet til kravspesifikasjonens pkt. 11 og opsjonen. * Tilbyder skal gi tilgang til demoversjon av elektroniske løsninger med reelle data i evalueringsperioden for evaluering av detaljgrad i database, oversikter, rapporteringer og rapporter, skjema, skademeldinger mv. Listen er ikke uttømmende. Oppdragsgiver vil evaluere løsningenes funksjonalitet og brukervennlighet. * Tilbyder kan bruke Vedlegg 2 for å samle inn besvarelser på ovennevnte punkt. Se vedlegg 2 for begrensninger i antall sider tilbydere kan leveres inn.

    Beskrivelse

    Tilbyder skal levere inn CV for konsulentene nevnt i første kulepunkt i krav 12. Inntil to prosjekter gjennomført for offentlige oppdragsgiver kan beskrives per konsulent. Vedlegg 1a bør benyttes.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner