Ruter AS
2018/00138 - Innhold - Dynamisk innkjøpsordning
Ruter AS trenger innholdstjenester for å levere dynamisk innkjøpsordning.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
For å ivareta kundebehovet og kvaliteten på stoppesteder i Oslo og Akershus (og på sikt Viken), er det behov for bistand til løpende, operativt informasjonsvedlikehold av disse som montering/demontering av informasjon, lettere reparasjon og renhold av informasjonsbærere . Operativt informasjonsvedlikehold kommer i tillegg til de oppgaver som i dag faller innunder de ordinære operatørkontraktene (primært gjelder dette bytte av rutetabeller/tabeller på flak).
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Ruter AS trenger innholdstjenester for å levere dynamisk innkjøpsordning.
Ruter AS trenger leveranse og drift av digitale skilt gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter elektroniske oppslagstavler, og leverandører må kvalifisere seg for fremtidige mindre anskaffelser innenfor denne ordningen. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Ruter AS trenger kompetanse for å levere produksjon og montering av analoge skilt til en verdi av 50 000 000 NOK.
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Ruter AS trenger utrednings- og utviklingskompetanse for å levere entrepriser/oppdrag.