Anbudsoversikt for Oppfølging av politiet og UDIs implementering av Schengen IKT-systemet på justis- og innenriksomr…

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftshelsetjenester

Departementet har behov for én ekstern konsulent, til bistand med implementering av EUs nye felleseuropeiske IT-systemer i Schengen-området. Bistanden ønskes med varighet i ett år, med opsjon på forlengelse til og med 2025 (1+1 år), fra tidspunkt for kontraktsinngåelse, med antatt behov for bistand på inntil 300 timer per år. Varsel om forlengelse skal gis skriftlig senest 3 (tre) måneder før avtalen utløper. Anslått verdi for kontrakten, inkl. opsjoner, er fra kr 1 200 000 ekskl. mva. til kr 1 500 000 ekskl. mva. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til kontrakt (Beskrivelse av Bistanden).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Oppfølging av politiet og UDIs implementering av Schengen IKT-systemet på justis- og innenriksområdet i EU
Estimert verdi
1 500 000,00 kr
Varighet
12 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske foretak: Firmaattest eller utskrift fra Enhetsregisteret for ikke registreringspliktige enkeltpersonsforetak Utenlandske selskaper: Bekreftelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Bekreftelsen kan leveres skriftlig eller ved henvisning til BRIS.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Betalte skatter og avgifter. Dokumentasjon: For norske leverandører: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandør har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandøren må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: En inngående beskrivelse av leverandørens inntil fire mest relevante oppdrag, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Med relevante oppdrag menes oppdrag med relevans eller likhet med beskrivelse i punkt 1.3. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner