Anbudsoversikt for OVS-0018 Regnskapstjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Regnskaps- og rådgivningstjenester

Anskaffelsen gjelder helhetlig leveranse av lønns- og regnskapstjenester for Oslo Vognselskap AS (Kunden). Kunden deltar i store og tverrorganisatoriske prosjekter i kollektivtrafikken i Oslo og opptar store lån til innkjøp av t-banevogner og trikker som leies ut til operatør. Kunden har i dag 9 ansatte og antallet leverandørfakturaer pr. måned er ca. 60 stk. I intensive prosjektperioder kan antallet leverandørfakturaer gå noe opp. Kunden har ikke eget økonomisystem eller egne regnskapsmedarbeidere. Målsettingen med anskaffelsen er stabile og problemfrie leveranser av lønns- og regnskapstjenester. Kunden ønsker å gjøre sitt til for å bidra til samarbeid med leverandøren slik at denne fort og vedvarende vet hva Kunden er engasjert i samtidig som det ikke hersker tvil om hvem av hhv Leverandør og Kunde som har ansvar for hva. Kundens beskrivelse av leveransen følger av bilag 1 til kontrakt.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
OVS-0018 Regnskapstjenester
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Hans Kristian Fredhall
Kontakt telefon
+47 23310660
Adresse
Økernveien 9, 0653 OSLO
Beskrivelse
Anskaffelsen gjelder helhetlig leveranse av lønns- og regnskapstjenester for Oslo Vognselskap AS (Kunden). Kunden deltar i store og tverrorganisatoriske prosjekter i kollektivtrafikken i Oslo og opptar store lån til innkjøp av t-banevogner og trikker som leies ut til operatør. Kunden har i dag 9 ansatte og antallet leverandørfakturaer pr. måned er ca. 60 stk. I intensive prosjektperioder kan antallet leverandørfakturaer gå noe opp. Kunden har ikke eget økonomisystem eller egne regnskapsmedarbeidere. Målsettingen med anskaffelsen er stabile og problemfrie leveranser av lønns- og regnskapstjenester. Kunden ønsker å gjøre sitt til for å bidra til samarbeid med leverandøren slik at denne fort og vedvarende vet hva Kunden er engasjert i samtidig som det ikke hersker tvil om hvem av hhv Leverandør og Kunde som har ansvar for hva. Kundens beskrivelse av leveransen følger av bilag 1 til kontrakt.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    13. apr. 2018, 10:00

  2. Frist for å melde interesse

    4. juni 2018, 09:00

  3. Frist for innlevering

    4. juni 2018, 09:00

  4. Startdato for avtale

    1. sep. 2018, 00:00

  5. Sluttdato for avtale

    31. aug. 2022, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner