Anbudsoversikt for OVS-0018 Regnskapstjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Regnskaps- og rådgivningstjenester
Anskaffelsen gjelder helhetlig leveranse av lønns- og regnskapstjenester for Oslo Vognselskap AS (Kunden). Kunden deltar i store og tverrorganisatoriske prosjekter i kollektivtrafikken i Oslo og opptar store lån til innkjøp av t-banevogner og trikker som leies ut til operatør. Kunden har i dag 9 ansatte og antallet leverandørfakturaer pr. måned er ca. 60 stk. I intensive prosjektperioder kan antallet leverandørfakturaer gå noe opp. Kunden har ikke eget økonomisystem eller egne regnskapsmedarbeidere. Målsettingen med anskaffelsen er stabile og problemfrie leveranser av lønns- og regnskapstjenester. Kunden ønsker å gjøre sitt til for å bidra til samarbeid med leverandøren slik at denne fort og vedvarende vet hva Kunden er engasjert i samtidig som det ikke hersker tvil om hvem av hhv Leverandør og Kunde som har ansvar for hva. Kundens beskrivelse av leveransen følger av bilag 1 til kontrakt.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Om anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- OVS-0018 Regnskapstjenester
- Kontaktinformasjon
- Kontakt navn
- Hans Kristian Fredhall
- Kontakt telefon
- +47 23310660
- Kontakt e-post
- hans.kristian.fredhall@vognselskapet.no
- Adresse
- Økernveien 9, 0653 OSLO
- Kategori (CPV)
- Beskrivelse
- Anskaffelsen gjelder helhetlig leveranse av lønns- og regnskapstjenester for Oslo Vognselskap AS (Kunden). Kunden deltar i store og tverrorganisatoriske prosjekter i kollektivtrafikken i Oslo og opptar store lån til innkjøp av t-banevogner og trikker som leies ut til operatør. Kunden har i dag 9 ansatte og antallet leverandørfakturaer pr. måned er ca. 60 stk. I intensive prosjektperioder kan antallet leverandørfakturaer gå noe opp. Kunden har ikke eget økonomisystem eller egne regnskapsmedarbeidere. Målsettingen med anskaffelsen er stabile og problemfrie leveranser av lønns- og regnskapstjenester. Kunden ønsker å gjøre sitt til for å bidra til samarbeid med leverandøren slik at denne fort og vedvarende vet hva Kunden er engasjert i samtidig som det ikke hersker tvil om hvem av hhv Leverandør og Kunde som har ansvar for hva. Kundens beskrivelse av leveransen følger av bilag 1 til kontrakt.
Se aktive konkurranser som ligner
Tidslinje
Kunngjøring av konkurranse
13. apr. 2018, 10:00
Frist for å melde interesse
4. juni 2018, 09:00
Frist for innlevering
4. juni 2018, 09:00
Startdato for avtale
1. sep. 2018, 00:00
Sluttdato for avtale
31. aug. 2022, 00:00