Anbudsoversikt for Parallell rammeavtale levering av tiltak til barnevernstjenesten
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Sosialtjenester og omsorg
Anskaffelsen gjelder en parallell rammeavtale med inntil 3 (tre) leverandører, for dekning av tiltak til barnevernstjenesten. Tiltakene er delt inn i tre grupper, og valgte leverandør må tilby tiltak i alle de tre gruppene: 1. Avlastning 2. Bolig med oppfølgning 3. Tiltak i hjemmet Formålet med anskaffelsen er å sikre oppdragsgiver kvalitetsgodkjente tjenester når oppdragsgiver ikke kan dekke behovet i egenregi. Brukerne skal ha et godt og tilrettelagt tjenestetilbud i trygge og kompetente omgivelser. Vedtak og tildeling av tjenestene fattes av Sandnes kommune ved Barnevernstjenesten.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Parallell rammeavtale levering av tiltak til barnevernstjenesten
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 100 000 000,00 kr
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Tildelingskriterium 3
- Tildelingskriterium 4
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Kvalitet
Generelle krav til kompetanse
Samarbeid og oppfølging
Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. - Skatteattest, ikke eldre enn 6 mnd. Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. - Norske selskaper: Firmaattest - Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå vurdering som kredittverdig. Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian. Leverandøren må minimum oppnå en vurdering som «Kredittverdig», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala. Leverandør forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin innlevering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurderingen av leverandørens økonomiske forhold. Leverandør kan ved innlevering av tilbud selv legge ved kredittvurdering fra anerkjent kredittvurderingsselskap som viser at leverandøren oppfyller kravet i kolonne A. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap, og skal være gjennomført av et selskap som har konsesjon til å drive med kredittopplysningsvirksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene innenfor sammenlignbare oppdrag. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov.