Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Pasientovervåkningssystemer
Anskaffelsen omfatter pasientvarslingsanlegg, trygghetsskapende og mestringsteknologi og velferdsteknologisk plattform. Anskaffelsen skal føre til en avtale om kjøp eller leie av utstyr som utgjør pasientvarslingsanlegg i sykehjem i kommunen. Kommunen har i dag 9 lokasjoner med behov for digitalt varslingsanlegg med trygghetsskapende teknologi fra felles plattform.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Berit B. Immerstein
- Kontakt e-post
- bbi@randaberg.kommune.no
- Adresse
- Randabergveien 370, 4070 RANDABERG
Anskaffelsen omfatter pasientvarslingsanlegg, trygghetsskapende og mestringsteknologi og velferdsteknologisk plattform. Anskaffelsen skal føre til en avtale om kjøp eller leie av utstyr som utgjør pasientvarslingsanlegg i sykehjem i kommunen. Kommunen har i dag 9 lokasjoner med behov for digitalt varslingsanlegg med trygghetsskapende teknologi fra felles plattform.
Kvalifikasjonskrav
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
Det kreves god gjennomføringsevne inkl. erfaring.
Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem (ISO 9000 eller tilsvarende).
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Pasientvarslingsanlegg med tygghetsskapende og mestringsteknologi
- Hovedkode
- Tilleggskoder
- Varighet
- 48 måneder
